کد خبر: ۵۰۲۴۴
تاریخ انتشار: ۲۳:۳۰ - ۱۳ بهمن ۱۳۹۳ - 2015February 02
شفا آنلاين-جانشین انتظامی استان یزد از دستگیری پزشک قلابی خبر داد که با تهیه مهر جعلی متخصص داخلی به طور مخفیانه در یزد و تهران اقدام به طبابت می کرد.

به گزارش شفا آنلاين،سرهنگ عطاء الله احمدی گفت: با توجه به اعلام خبری در خصوص اینکه یک خانم با تهیه مهر جعلی پزشک «متخصص داخلی» اقدام به فعالیت و کسب درآمد کرده بررسی موضوع به کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی سپرده شد.

وی افزود: ماموران پلیس پس از انجام تحقیقات لازم و کسب اطمینان از صحت و درستی موضوع هماهنگی لازم با مقامات قضایی انجام داده و متهمه را هنگام ارتکاب جرم دستگیر کردند.

سرهنگ احمدی گفت: خانم دکتر قلابی دستگیر شده 45 ساله که اهل تهران و ساکن یزد است در بازجویی های اداره پلیس، به ساخت مهر جعلی با عنوان متخصص داخلی و ویزیت بیماران و تجویز دارو به طور مخفیانه در یزد و تهران اعتراف کرد.

این مقام انتظامی ضمن اشاره به این مطلب که خانم دکتر دستگیر شده دارای مدرک تحصیلی دیپلم است، افزود: این خانم هدف و انگیزه خود را از ارتکاب چنین جرمی را علاقه به رشته پزشکی عنوان کرده است.

جانشین انتظامی استان یزد گفت: تعدادی از مراجعان این پزشک قلابی شناسایی و به دانشگاه علوم پزشکی معرفی شده اند.

سرهنگ احمدی افزود: با بررسی های به عمل آمده و با توجه به اینکه داروهای تجویز شده توسط این خانم از ارزش دارویی بالا و حساس برخوردار نبوده هیچکدام از آنها آسیبی از داروهای تجویز شده ندیده اند و تحقیقات بیشتر در خصوص شناسایی دیگر بیماران همچنان ادامه دارد.




نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: