کد خبر: ۵۰۲۰۱
تاریخ انتشار: ۰۲:۳۰ - ۱۴ بهمن ۱۳۹۳ - 2015February 03
شفاآنلاین-وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از احداث چهار بیمارستان فوق تخصصی همانند بیمارستان میلاد در سال 94 خبر داد.
به گزارش شفاآنلاین، علی ربیعی در حاشیه افتتاح ساختمان جدید بیمارستان آیت الله کاشانی در مصاحبه با خبرنگاران هزینه درمان مستقیم و غیرمستقیم بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی را 12 هزار میلیارد تومان دانست و گفت: توسعه مراکز درمانی به خصوص در مناطق محروم کشور با روش مدیریتی بیمارستان میلاد از مهمترین برنامه های این سازمان به شمار می رود.
وی به اهمیت الکترونیکی کردن دفترچه ها که هم اکنون در طرح تحول نظام سلامت به صورت آزمایشی در برخی از بیمارستانهای دانشگاهی در حال اجراست، اشاره کرد و افزود: این برنامه نیز قرار است در مراکز درمانی ملکی سازمان تامین اجتماعی اجرا شود.
ربیعی همچنین درباره برنامه های سازمان تامین اجتماعی برای ارتقای رفاه اجتماعی مستمری بگیران و بازنشستگان تحت پوشش گفت: با تفاهم نامه ای که با صندوق مسکن مستمری بگیران امضا شده است بزودی طرح ساخت مسکن امید نیز آغاز می شود.
وی اعتبار پیش بینی شده برای ساخت مسکن امید در سال اول را 150 میلیارد تومان دانست و افزود: این اعتبار تا سه سال آینده تا چهار تا پنج برابر افزایش می یابد .
ربیعی از راه اندازی خانه امید برای بازنشستگان خبر داد و گفت : با افتتاح این خانه ها که محلی برای حضور بازنشستگان خواهد بود برخی از خدمات رفاهی به آنان ارائه می شود.

واحدمرکزی خبر
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: