کد خبر: ۵۰۱۰۵
تاریخ انتشار: ۱۹:۱۷ - ۱۲ بهمن ۱۳۹۳ - 2015February 01
شفاآنلاين :همزمان با اولین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی، دانشكده دندانپزشكي دانشگاه علوم پزشكي استان سمنان، روز یکشنبه دوازدهم بهمن ماه 93 با حضور مهندس وكيلي استاندار، مهندس خسروي نماينده مردم سمنان مهدي شهر و سرخه در مجلس شوراي اسلامي، سعدالدين فرماندار، دكتر شادنوش رئيس دانشگاه علوم پزشكي استان سمنان و مسئولین استان و شهرستان سمنان به بهره برداری رسید

به گزارش شفاآنلاين ،دكتر مهدي شادنوش رئيس دانشگاه علوم پزشكي استان سمنان در آئين افتتاح اين دانشكده، اظهار داشت: اين پروژه در 5 فاز طراحي و تكميل خواهد شد. فاز اول كلينك درماني كه در 22 بهمن سال گذشته و با حضور دكتر هاشمي مقام محترم وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكي به بهره برداري رسيده است. فاز دوم كلينيك هاي آموزشي و آزمايشگاه هاي مورد نياز دانشكده دندانپزشكي، كتابخانه، سايت دانشگاه كه امروز شاهد افتتاح آن هستيم و 3 فاز بعدي به مرور تكميل و به بهره برداري خواهد رسيد.

رئيس دانشگاه علوم پزشكي استان سمنان افزود: قريب 10 ميليارد تومان پروژه هاي مختلف در سطح دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي درماني استان سمنان در ايام الله مبارك دهه فجر به بهره برداري مي رسد كه از اين ميزان حدود 30 ميليارد ريال مربوط به شهرستان سمنان است.

وي گفت: بزرگترين پروژه دانشگاه، افتتاح آزمايشگاهها و ساختمان غذا و دارو است كه استان به آن نياز مبرم داشت و با افتتاح آنها این نیاز مرتفع و بعنوان آزمايشگاه مرجع در سطح منطقه عمل خواهد نمود.

دكتر شادنوش تصريح كرد: افتتاح آزمايشگاهها و ساختمان غذا و دارو در بيست و يكم بهمن ماه با حضور معاون وزير بهداشت، درمان و آموزش پزشكي و رئيس سازمان غذا و دارو انجام مي شود و استان سمنان به عنوان قطب آزمايشگاه هاي غذا و دارو در ميان استان هاي هم جوار معرفي خواهد شد كه به عنوان مرجع نهايي اظهار نظر در خصوص سلامت مواد غذايي و دارويي عمل خواهد كرد.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: