کد خبر: ۴۹۴۲۵
تاریخ انتشار: ۰۵:۱۰ - ۰۸ بهمن ۱۳۹۳ - 2015January 28
شفاآنلاین-دستگاه الکترونیکی و ربات هوشمند ، جایگزین صندوق های صدقات می شود.
به گزارش شفاآنلاین، مدیرکل امور اجرایی مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور امروز با اعلام این خبر در سمنان گفت : دستگاه های الکترونیکی ، جایگزین صندوق صدقات معابر و اماکن عمومی و ربات های هوشمند جایگزین صندوق صدقات منازل می شود.
آقای سنایی سامانی با بیان اینکه این دستگاه ها و ربات ها از سال آینده به صورت عمومی در کشور استفاده می شود افزود : دستگاه های الکترونیکی مکانیزه در حال حاضر در برخی ایستگاه های مترو، بیمارستان و معابر عمومی تهران به صورت آزمایشی نصب شده و استقبال مردم از آنها مناسب بوده است .
وی گفت : ربات های هوشمند صدقات خانگی هم از سال آینده با تکمیل عملیات مخابراتی و فرآیندهای بانکی جایگزین صندوق های سنتی خانگی صدقات می شود.
مدیرکل امور اجرایی مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور با اشاره به همکاری شبکه بانکی با کمیته امداد برای تحقق طرح های مشارکت مردمی افزود : بر اساس طرحی که با همکاری بانک ملی ایران در حال رایزنی برای اجرایی کردن آن هستیم ، ارتباط حساب بانکی مشترکین با حساب بانکی کمیته امداد برقرار می شود تا روزانه و به طور خودکار در ساعت مدنظر افراد، صدقه از حساب فرد به حساب کمیته امداد منتقل شود.
آقای سنایی میزان مشارکت های مردمی را طی امسال 13 هزار میلیارد ریال عنوان کرد و گفت : حدود 50 طرح درآمدزایی مشارکت های مردمی در کمیته امداد در حال اجراست.
وی افزود : 800 مرکز نیکوکاری در کشور وجود دارد که قرار است امور مشارکت های مردمی کمیته امداد ، با محوریت مساجد و در دل محله ها، به این مراکز نیکوکاری سپرده شود.
مدیرکل امور اجرایی مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور گفت: 9 میلیون صندوق صدقه در معابر و اماکن عمومی و هفت میلیون صندوق صدقه در منازل وجود دارد که نماد همکاری و مشارکت خیرخواهانه مردم در کمک به نیازمندان جامعه است.

واحد مرکزی خبر
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: