کد خبر: ۴۸۷۴۶
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۳ - ۰۲ بهمن ۱۳۹۳ - 2015January 22
شفاآنلاین: مدیرکل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: نظام پرداختی پرستاران اصلاح شده است.

به گزارش شفاآنلاین سید سجاد رضوی ضمن بیان این مطلب ، با اشاره به اینکه در گذشته اعتراضاتی نسبت به دریافتی پرستاران وجود داشت، افزود: در زمان حاضر این موضوع برطرف شده و نظام پرداختی پرستاران به نسبت پزشکان اصلاح شده است.

وی یادآوری کرد: گزارشها و مشاهدات انجام گرفته بیانگر آن است که این اقدام به رضایتمندی پرستاران منجر شده است.

دکتر رضوی همچنین با بیان اینکه دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت بهداشت با اهداف احصا و رصد کامل موارد موجود در این بخش و انطباق آنها با قوانین، شکل گرفته است، افزود: این دفتر با احصا موارد توسط بازرسان نسبت به جمع بندی مسائل و مشکلات موجود و ارجاع آن به مراجع ذی صلاح مبادرت می کند.

وی بیان کرد: در صورتی که شکایات مردمی به دانشگاههای علوم پزشکی سراسر کشور به سرانجام نرسد و پاسخ قانع کننده ای به شاکیان ارائه نشود موارد در این دفتر بررسی می شود.

مشاور و مدیرکل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در خصوص کتاب تعرفه سلامت خاطر نشان کرد: بسیاری از پزشکان رضایت خود را از اجرای کتاب تعرفه سلامت اعلام کرده اند و نارضایتی اعلام شده از سوی برخی پزشکان مایه تاسف است.

وی به ایرنا خاطر نشان کرد: هدف جامعه پزشکی چه در بخش دولتی و چه خصوصی همگام با طرح تحول نظام سلامت ارائه خدمات مورد نیاز به گروههای هدف است و وزارت بهداشت نیز آماده شنیدن انتقاد یا پیشنهاد در ارتباط با اصلاح جزئیات کتاب تعرفه سلامت است.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: