به گزارش شفاآنلاین سید سجاد رضوی ضمن بیان این مطلب ،
با اشاره به اینکه در گذشته اعتراضاتی نسبت به دریافتی پرستاران وجود
داشت، افزود: در زمان حاضر این موضوع برطرف شده و نظام پرداختی پرستاران به
نسبت پزشکان اصلاح شده است.
وی یادآوری کرد: گزارشها و مشاهدات انجام گرفته بیانگر آن است که این اقدام به رضایتمندی پرستاران منجر شده است.
دکتر
رضوی همچنین با بیان اینکه دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به
شکایات وزارت بهداشت با اهداف احصا و رصد کامل موارد موجود در این بخش و
انطباق آنها با قوانین، شکل گرفته است، افزود: این دفتر با احصا موارد توسط
بازرسان نسبت به جمع بندی مسائل و مشکلات موجود و ارجاع آن به مراجع ذی
صلاح مبادرت می کند.
وی بیان کرد: در صورتی که شکایات مردمی به
دانشگاههای علوم پزشکی سراسر کشور به سرانجام نرسد و پاسخ قانع کننده ای به
شاکیان ارائه نشود موارد در این دفتر بررسی می شود.
مشاور و مدیرکل
دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت بهداشت، درمان و
آموزش پزشکی در خصوص کتاب تعرفه سلامت خاطر نشان کرد: بسیاری از پزشکان
رضایت خود را از اجرای کتاب تعرفه سلامت اعلام کرده اند و نارضایتی اعلام
شده از سوی برخی پزشکان مایه تاسف است.
وی به ایرنا خاطر نشان کرد: هدف جامعه
پزشکی چه در بخش دولتی و چه خصوصی همگام با طرح تحول نظام سلامت ارائه
خدمات مورد نیاز به گروههای هدف است و وزارت بهداشت نیز آماده شنیدن
انتقاد یا پیشنهاد در ارتباط با اصلاح جزئیات کتاب تعرفه سلامت است.