کد خبر: ۴۷۸۸۲
تاریخ انتشار: ۰۴:۳۰ - ۲۵ دی ۱۳۹۳ - 2015January 15
وزير بهداشت:
شفاآنلاین-وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی، حل مشکلات بهداشتی و درمانی مردم را از اولویت های دولت عنوان کرد.
به گزارش شفاآنلاین، دکتر قاضی زاده هاشمی در قالب سفراستانی هیئت دولت به بوشهر دیشب در بازدید از بیمارستان 96 تختخوابی بندرکنگان افزود: برای حل مشکلات درمانی مردم گام های زیادی برداشته ایم.
وی خواستار سرمایه گذاری بیشتر تامین اجتماعی در استان بوشهر شد و بر تجهیز بخش دیالیز و حضور پزشکان متخصص بیمارستان 96 تختخوابی بندرکنگان تاکید کرد.
در این بازدید جمعی از شهروندان کنگانی مسائل و مشکلات خود در حوزه بهداشت و درمان را با قاضی زاده هاشمی در میان گذاشتند.
وزیر بهداشت در بازدید از بیمارستان زینبیه خورموج هم گفت: به زودی یک میلیارد و 500 میلیون ریال برای راه اندازی بخش مراقبت های ویژه نوزدان زودرس دراین بیمارستان اختصاص می یابد و یک اتاق عمل دیگر به اتاق های عمل بیمارستان اضافه خواهد شد.
دکترهاشمی همچنین به عنوان نماینده رئیس جمهور از بیمارستان 38 تختخوابی در دست ساخت بندر دیر بازدید کرد.
وی با تاکید بر تلاش مسئولان استانی برای حل مشکلات درمانی مردم دیر ، افزود: براساس گزارش پیمانکار ، پیشرفت فیزیکی مربوط به ساخت بیمارستان 65 درصد است.
وزیر بهداشت گفت: ساخت این بیمارستان از تعهدات وزارت نفت است و وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی آمادگی لازم به منظور همکاری در تجهیز وسایل و دستگاه های پزشکی و اختصاص کادر درمانی برای این بیمارستان را دارد.
دکتر هاشمی گفت: با تکمیل و بهره برداری از این بیمارستان ، بخش قابل توجهی از مشکلات درمانی مردم شهرستان دیر برطرف می شود.

واحد مرکزی خبر
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: