کد خبر: ۴۷۶۰۴
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۸ - ۲۲ دی ۱۳۹۳ - 2015January 12
شفاآنلاین-یک فیزیوتراپیست خدمات فیزیوتراپی را راهی کارا و مطمئن برای حل مشکل بی‌اختیاری‌های اجابت مزاج دانست.
به گزارش شفا آنلاین،جواد صراف زاده فیزیوتراپیست با اشاره به خدمات گسترده رشته فیزیوتراپی بیه بیماران گفت: یکی از خدماتی که رشته فیزیوتراپی به جامعه ارائه می‌کند درمان بسیاری از موارد بی‌اختیاری اجابت مزاج است.

وی تصریح کرد: در برخی موارد اجابت مزاج مشکل خاص و مشخصی دارد که در این صورت جراحی و اقدامات پزشکی انجام می‌شود و در برخی موارد علت مشخص نیست و خدمات فیزیوتراپی می‌تواند فرد را در کنترل مدفوع و ادرار توانا کند.

صراف‌زاده خاطرنشان کرد: خدمات فیزیوتراپی حتی در صورت جراحی و انجام اقدامات پزشکی نیز کارایی دارد و درصد موفقیت درمان را به مراتب افزایش می‌دهد.

ای فیزیوتراپیست تصریح کرد: فیزیوتراپی می‌تواند با قادر ساختن بیمار بر تسلط و اراده بر عضلات کف لگن توانایی کنترل ادرار و مدفوع را به فرد بدهد.

وی خاطرنشان کرد: عضلات کف لگن پایین‌ترین قسمت شکم قرار دارند، در بخش جلویی عضلات شکم، در پشت عضلات کمر و ستون مهره‌ها و در بالا نیز عضله دیافراگ قرار دارد و در علم امروز هرکدام از این بخش‌ها دچار مشکل شوند سایر عضلات را نیز درگیر می‌کنند.

صراف‌زاده افزود: حتی برخی افراد که امروزه کمردرد دارند نیز دچار مشکلات کنترل اجابت مزاج هستند که در برخی موارد پزشکان این مشکل را به عللی مختلف در بدن نسبت می‌دهند در حالی که این عملکردی در سیستم است که مختل شده است.
فارس
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: