کد خبر: ۴۷۴۲۳
تاریخ انتشار: ۰۷:۰۰ - ۲۱ دی ۱۳۹۳ - 2015January 11
وزير بهداشت :
شفاآنلاین-وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی گفت: با توجه به غیراستاندارد بودن سطح درمانی شهرستان های غرب استان تهران ، مراکز درمانی و بهداشتی منطقه شبانه روزی خواهند شد.
به گزارش شفاآنلاین، دکتر سیدحسن هاشمی در بازدید از وضع بهداشتی و درمانی شهرستان های غرب استان تهران افزود: کمبود بیمارستان و مراکز درمانی در شهرستان های غرب استان تهران بسیار ملموس است که برای رفع این مشکل دولت تدبیر و امید تصمیمات مهمی اتخاذ کرده است.
وی با بیان این که تا ساخت بیمارستان ، راه حل کوتاه مدت برای رفع مشکلات بهداشتی و درمانی مردم این منطقه ، شبانه روزی کردن مراکز بهداشتی و درمانی است ، افزود: علاوه بر شبانه روزی کردن مراکز درمانی ، برای خدمات بهتر به شهروندان این منطقه از اورژانس هوایی استفاده خواهیم کرد.
دکتر هاشمی افزود: با توجه به جمعیت بیش از یک میلیون نفری در غرب استان تهران ، تخت های بیمارستانی کمتر از 10 درصد جمعیت است که دولت به رغم مشکلات و تنگناهای موجود برای رفع این مشکل اقدامات موثری انجام خواهد داد.
وی افزود: راه ارتقای شرایط بهداشتی و درمانی شهرستان شهریار ، ساخت و تکمیل بیمارستان در دست ساخت شهرستان است که این امر با کمک بخش خصوصی در سریعترین زمان ممکن انجام خواهد شد.
وی گفت: بیمارستان در دست ساخت 313 تختخوابی امام خمینی (ره) شهرستان شهریار دارای 90 هزار متر زمین است که زمین آن را یک نیکوکار به دانشگاه علوم پزشکی ایران داده شده است و امیدواریم هر چه سریعتر به بهره برداری برسد.
وزیر بهداشت همچنین در سفر به شهرستان ملارد از طرح 160 تختخوابی بیمارستان ملارد بازدیدکرد و افزود: این طرح متعلق به وزارت راه و شهرسازی است و امیدواریم با سفر قریب الوقوع رئیس جمهوری به این شهرستان مساعدت های لازم برای تسریع در ساخت و اتمام این طرح صورت گیرد.

واحد مرکزی خبر
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: