کد خبر: ۴۷۲۹۲
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۹ - ۱۲ بهمن ۱۳۹۳ - 2015February 01
عضو هیئت مدیره انجمن علمی پزشکی لیزر کشور در گفتگو با شفا آنلاین اعلام کرد:
عضو هیئت مدیره انجمن علمی پزشکی لیزر کشور،ضمن تشريح روش هاي لاغری با لیزرهای کم توان و پرتوان به بیان نکات مهمی در این زمینه پرداخت.
دکتر طیبه نیکو خرسند در گفتگوی اختصاصی با شفا آنلاین ضمن اعلام این مطلب اظهار کرد: اثر گذاری در روش لیزر کم توان بدون سوزاندن،ایجاد حرارت و به طور معمول شامل نور قرمز است.

وی ادامه داد:البته موفقيت در این روش پس از آزاد شدن چربی؛ همکاری بیمار را می طلبد تا با انجام ورزش های هوازی، این چربی های آزاد شده را بسوزاند.

جراح عمومی در خصوص لیزر های پرتوان تصریح کرد:اين نوع ليزرها به طور معمول در محدوده مادون قرمز هستند . هنگام استفاده از این روش، بیمار باید در اتاق عمل تحت یک بیهوشی خفیف قرار گیردتا فیبر لیزر به زیر پوست هدایت شود.

وی در این باره افزود: درزمان استفاده از لیزرهای پر توان، درجه حرارت بالا می رود یعنی با سوختگی مواجه هستیم.وقتی هم حجم زیادی از سلول های چربی سوختند با ساکشن خارج می شوند.

به گفته دكتر خرسند این روش لاغری ساکشنی است که در کنارش از لیزر هم استفاده می شود و از آنجا که سلول های چربی سوزانده می شود بالطبع نمای پوست و بدن صاف تر مي شود که مزیت این روش نسبت به ساکشن نيزبه شمار می رود.

مدرس لیزر، درباره مزیت اصلی استفاده از لیزرهای پرتوان نسبت به ساکشن نيزبیان کرد: در لیزرهای پرتوان درجه زیر پوست به بالای 70 تا 80 درجه سانتی گراد می رسد . به همین دلیل لیزر به ایجاد یک کلاژن سازی کمک می کند و این امر موجب جلوگیری از افت پوست بیمار می شود.

وی استقبال مردم از لیزر براي لاغری را زیاد دانست و به شفا آنلاین گفت: اما هزینه لیزر پر توان زیاد است، البته قیمت ثابتی ندارد اما برای نمونه در شکم چیزی حدود 5 تا 7 میلیون تومان هزينه دارد.

وی خاطرنشان کرد: اما متأسفانه برخی افراد برای پرداخت هزینه کمتر، از لیزر پرتوان در مطب ها استفاده می کنند که به دلیل بروز خطرات احتمالی ناشی از آن خیلی موافق این قضیه نیستم.چراكه برای پرداخت هزینه کمتر به جان خریدن عوارض اين نوع درمان نمی ارزد.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۲
0
0
یعنی چی این چه کاریه همایون زیاده بایدهزینه کم باشه تا مردم استقبال زیادی بکنند
سیده فتانه هاشمی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۷
0
0
با سلام
توی مطالب بالا گفتین هزینه ی لیزر پرتوان زیاده اما مردم بخاطر
اینکه کمتر هزینه کنن از لیزر پرتوان استفاده می کنن که عوارض احتمالی داره .این یعنی چه؟شاید اشتباه تایپی باشه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۵
0
0
هزینه ی لیزرلاغری سینه چقدره؟
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: