کد خبر: ۴۷۰۷۸
تاریخ انتشار: ۱۹:۴۵ - ۱۷ دی ۱۳۹۳ - 2015January 07
مدیرکل درمان مستقیم سازمان تامین اجتماعی:
شفاآنلاین-مدیر کل درمان مستقیم سازمان تامین اجتماعی گفت : این سازمان همپای وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در نظام تحول سلامت ورود کرده و برای موفقیت این طرح که رضایتمندی و خرسندی مردم را به وجود آورده با تمام امکانات خود تلاش می کند.
به گزارش شفا آنلاین،دکتر مهدی درخشان در همایش مدیران بیمارستانها و دی کلینیک های تامین اجتماعی سراسر کشور که در اهواز برگزار شد، طرح تحول نظام سلامت را فرصتی برای خدمت به مردم و کاهش آلام و درد و رنج مردم دانست و افزود : توجه و اهتمام مدیرعامل سازمان نیز به تحول نظام سلامت ویژه است.
دکتر درخشان هدف از برگزاری همایش  مدیران بیمارستانها و دی کلینیک های تامین اجتماعی را همفکری و هم افزایی خرد جمعی و توجیه مدیران برای انجام اهداف و رسالت آنان برشمرد و گفت : همانطور که در طرح تحول نظام سلامت به دنبال کاهش پرداختی از جیب مردم هستیم، پیگیر ارتقاء کیفیت خدمات درمانی به طور جدی نیز می باشیم.
مدیر درمان تامین اجتماعی خوزستان نیز افزود : مدیران بیمارستانها با مدیریت علمی و مجهز شدن به علم روز می توانند نقش کلیدی در پیشبرد اهداف برنامه تحول نظام سلامت ایفا کنند .
دکتر داریوش پناهی زاده اظهار داشت : چنانچه مدیریت صحیح در بیمارستانها نباشد در صورت وجود حاذق ترین پزشکان رضایتمندی لازم و نتیجه مطلوب به دست نخواهد آمد .
وی به همکاری ، هم افزایی و همراهی بین دانشگاه علوم پزشکی  و مدیریت درمان تامین اجتماعی خوزستان اشاره کرد و گفت : این تعامل و همراهی منشاء برکات زیادی برای مردم بوده و موجبات افزایش رضایتمندی مردم استان را به دنبال دارد .
وی طرح تحول نظام سلامت را یکی از اقدامات درخشان و ماندگار دولت یازدهم عنوان کرد و گفت : حجم اقدامات و اصلاحات انجام گرفته در نظام سلامت طی یکسال اخیر از لحاظ اثر بخشی برابر سی سال گذشته بوده و سازمان تامین اجتماعی نیز به عنوان بزرگترین سازمان بیمه گر در همراهی  و تامین منابع مورد نیاز برنامه تحول نظام سلامت نقش ویژه ای داشته است.
مدیر درمان تامین اجتماعی خوزستان خاطر نشان کرد: بخش درمان مستقیم، بیمارستانها و مراکز درمانی سازمان به طور هماهنگ با برنامه های دولت تدبیر و امید عمل نموده است .
 رئیس شورای عالی نظام پزشکی کشور و رئیس دانشگاه علوم پزشکی  جندی شاپور اهواز  نیز در ادامه این همایش گفت: اجرای برنامه تحول نظام سلامت کشور به صورت پایدار یکی از اهداف راهبردی و استرتژیک دولت  یازدهم است.

دکتر ایدنی افزود: وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و دانشگاه علوم پزشکی  مصمم است با همراهی و هماهنگی تمامی دست اندرکاران عرصه سلامت بویژه سازمان تامین اجتماعی در دو بخش درمان مستقیم و غیر مستقیم در پیشبرد اهداف تعیین شده و به منظور کاهش پرداختی از جیب مردم و افزایش کمی و کیفی خدمات درمانی و رضایتمندی بیماران و آحاد جامعه گام بردارد.

  رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز افزود: ساماندهی خرید تجهیزات پزشکی در بیمارستانها نقش مهمی در کاهش هزینه های درمانی داشته است و مدیران بیمارستانها با نظارت دقیق در این حوزه به موفقیت برنامه تحول نظام سلامت کمک مهمی نموده اند.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: