کد خبر: ۴۶۹۸۵
تاریخ انتشار: ۲۳:۵۴ - ۱۶ دی ۱۳۹۳ - 2015January 06
شفاآنلاین :رئیس سازمان هواپیمایی کشوری گفت: فروش بلیت سفرهای نوروز ۹۴ همزمان از اوایل بهمن آغاز خواهد شد.
به گزارش شفاآنلاین، علیرضا جهانگیریان، در نخستين جلسه ستاد نوروزی که با حضور نمایندگان شرکت های هواپیمایی برگزار شد، اولین اولویت سازمان هواپیمایی کشوری به عنوان نهاد حاکمیت در صنعت هوانوردی را رضایتمندی مصرف کننده نهایی و سپس حمایت از خطوط هوایی اعلام کرد.

وی تشکیل اولین جلسه ستاد نوروزی و اعلام سیاستها و برنامه ریزی سفرهای نوروزی را آغاز برنامه های نوروز 94 دانست و از شرکت های هواپیمایی خواست فروش بلیت و انجام پروازها به صورت هماهنگ و منظم مدیریت شود.

جهانگیریان خاطرنشان کرد: در نظر داریم مجوز پروازهای فوق العاده بین المللی را بموقع صادر کنیم و شرکتهای هواپیمایی نیز موظفند میان پروازهای بین المللی و داخلی تناسب و تعادل برقرار کنند و ابتدا پروازهای داخلی را به طور کامل پوشش دهند.

وی از شرکتهای هواپیمایی خواستار شفاف کردن سیستم فروش بلیت و همچنین اختصاص بخشی از فروش بلیت به صورت اینترنتی شد.

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری، با بیان اینکه نظارتهای سازمان هواپیمایی کشوری نسبت به گذشته دقیق تر شده است از شرکت های هواپیمایی خواست با ارائه خدمات مناسب به مردم و پیش بینی و پیشگیری از مشکلات احتمالی در روند عملیات پروازی، عملیات نوروز 94 را با موفقیت به انجام برسانند.

وی ادامه داد: در ایام نوروز 94 تنها درصد محدودی به ظرفیت چارتری شرکت های هواپیمایی البته مشروط به نظارت سازمان هواپیمایی کشوری اختصاص خواهد یافت و این بدان معنا نیست که شرکت ها بتوانند به اسم چارتر بلیت را به قیمت بالاتر بفروشند.

آیین نامه حقوق مسافر تدوین شد

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری در ادامه اصلاح آئین نامه تاسیس و فعالیت شرکت های هواپیمایی، ساماندهی و تسهیل ورود ناوگان هوایی جدید و همچنین تدوین آیین نامه حقوق مسافر را از عمده ترین اقدامات صورت گرفته سازمان هواپیمایی کشوری بیان کرد و گفت: این اقدامات در چارچوب تدوین مقررات انجام شده است.

جهانگیریان افزود: براساس قانون سازمان هواپیمایی کشوری و مصوبه هیات وزیران آیین نامه حقوق مسافر تدوین و کلیات آن در آخرین جلسه شورای عالی هواپیمایی به تصویب رسیده است.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: