کد خبر: ۴۶۷۷۷
تاریخ انتشار: ۱۳:۳۸ - ۱۵ دی ۱۳۹۳ - 2015January 05
ازسوي دكترشادنوش رياست دانشگاه صورت گرفت:
شفاآنلاين:رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان با اعلام شعار سال جدید کاری مبنی بر مدیریت هزینه‌ها گفت: در سال جدید از هیئت‌رئیسه و مدیران دانشگاه انتظاردارم با توجه به سیاست‌های اتخاذ شده، مدیریت بر هزینه‌ها، با برنامه‌ریزی دقیق و پیگیری مستمر، در ارتقاء دانشگاه تلاش مضاعف نمایند.

به گزارش شفاآنلاين ،دكتر سيد مهدي شادنوش درنشست مشترک هیئت‌رئیسه با مدیران ستادی دانشگاه ضمن بيان اين مطلب و  تبریک میلاد منجی عالم بشریت نبی اکرم(ص)، با اشاره به عملکرد ‌سال گذشته دانشگاه از تلاش شبانه‌روزی کارکنان و مدیران تقدیر و تشکر کرد .


وي درادامه اظهار امیدواری نمود که با تلاش مضاعف کارکنان و مدیران با رفع تنگناهاي موجود در سال جدید، شاهد رشد و توسعه روز افزون دانشگاه علوم پزشکی سمنان باشیم.تا انشاا... به فضل و یاری خداوند و به همت تمامی عزیزانی که در این دانشگاه فعالیت می‌کنند دانشگاه علوم پزشکی سمنان به جایگاه اصلی خود ارتقاء یابد.

وی خاطر نشان کرد: مدیریت بر هزینه‌ها به معنی خساست و در مضیقه گذاردن سازمان نیست بلکه به معنای منطقی، درست و بجا هزینه کردن و افزایش بهره‌وری است.



گفتني است درابتداي این نشست که در دفتر رئیس دانشگاه برگزار شد حجت الاسلام والمسلمين مهدوی‌نژاد مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه با بیان حدیث قدسی، گفت: در شب معراج خداوند به پیامبر اکرم (ص) فرمودند: تمام هم و غم خود را بر یک موضوع معطوف کن و هیچگاه از من غافل نباش، زیرا کسی که از من غافل شود به هلاکت خواهد رسید.

در ادامه جلسه دستور کار هیئت رئیسه قرائت و در خصوص موضوعات مطرح شده بحث و تبادل نظر شد .

لازم به ذکر است: در این جلسه دکتر شادنوش با اهداء لوح تقدیر از 14 نفر مدیران ستادی دانشگاه تقدیر و تشکر نمود.

 

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: