کد خبر: ۴۶۳۹۵
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۲ - ۱۳ دی ۱۳۹۳ - 2015January 03
شفا آنلاين-تعریق روشی کاملاً طبیعی برای تعدیل درجه حرارت بدن است اما بوی ناشی از عرق، ناخوشایند و گاهی شرم‌آور است.

به گزارش شفا آنلاين،به جای خرید مام‌ها و دئودورانت‌های شیمیایی پیشنهاد می‌کنیم در هزینه‌های بهداشت فردی صرفه‌جویی کنید. برخی از تاکتیک‌های خانگی زیر را برای از بین بردن بوی بد امتحان کنید.


پودر فندق یک درمان جادویی برای رفع بوی بد بدن است. بوی بدن به علت رشد باکتری‌ها در مناطقی مانند زیر بغل، کشاله ران و نواحی‌ای که غدد عرق در آن فعال‌تر هستند، رخ می‌دهد. هنگامی که باکتری‌ها از عرق تغذیه می‌کنند بوی بد تولید می‌شود.

پودرفندق حاوی موادی است که ph پوست را برای زنده ماندن باکتری‌ها نامساعد می‌کند. این داروی خانگی روی پوست، محیط را برای زنده ماندن باکتری‌ها غیر ممکن می‌سازد. پودر فندق را به طور مستقیم روی پوست بمالید و از بوی بد بدن رها شوید. توپ پنبه‌ای را خیس کرده و مقداری پودر فندق را به آن آغشته کنید و به‌صورت ضربه‌ای روی پوست بمالید.

برای اینکه یک مام و دئودورانت خوش بو و خوش عطر داشته باشید مقداری گل خوشبوی خشک شده را داخل آن بریزید.  درست مثل فندق، آب لیمو نیز باعث کاهش سطح ph پوست شده و محیط را برای رشد باکتری‌ها، سخت و دشوار می‌کند.

علاوه بر این لیمو برای افرادی که پوست‌های حساسی دارند، گزینه خوبی است. برش‌های لیموی تازه را در نصف فنجان آب ترکیب کنید و با توپ پنبه‌ای آن را روی سطح پوست بزنید. البته این دئودورانت خانگی را بلافاصله بعد از اصلاح پوست استفاده نکنید.







نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: