کد خبر: ۴۶۱۶۰
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۱ - ۱۱ دی ۱۳۹۳ - 2015January 01
عضو شورای عالی هلال احمر در گفتگوی اختصاصی با شفاآنلاین:
شفاآنلاین- عضو شورای عالی هلال احمر با بیان اینکه هلال احمرایران جایگاه رفیع و مهمی در دنیا دارد گفت: هلال احمر باتوجه به سوابق گذشته و حال نقش اساسی در دنیا ایفا می کند.

 دکترعلیرضا شهبازی در گفتگوی اختصاصی با شفاآنلاین درباره نقش هلال احمرایران در دنیا اظهار کرد: هلال احمر در خیلی از زمینه ها پیشتاز است و در دنیا روی هلال احمر ایران حساب ویژه ای می کنند.

استانداراسبق کردستان ادامه داد: به همین خاطر برای ریاست هلال احمر شخصی باید انتخاب شود که شاخص های مدیریتی در آن وجود داشته باشد و بتواند در زمینه های داخلی و بخصوص بین المللی حرف های مهم برای گفتن داشته باشد.

دکتر شهبازی اضافه کرد: شخصی که به عنوان ریاست هلال احمر انتخاب می شود باید مدیر و مدبروازابعاد مختلف شایسته و توانمند باشد .ضمن اینکه می بایست درباره ماموریت های مهم سازمانی وعملیاتی هلال احمر نیز دارای سوابق باشد و همچنین در زمینه های کاری، مدیریتی و اجرایی دارای سابقه ای قوی و پررنگ باشد.

نماینده جمعیت هلال احمر درشورای عالی هلال احمر خاطرنشان کرد: فردی که برای ریاست هلال احمر انتخاب می شود باید مورد اعتماد باشد تا بتواند هماهنگی های لازم را در دولت وسایرقوا ودستگاهها به وجود بیاورد و بتواند نقش اساسی را در راستای مدیریتی خوب در کشور ایفا کند.

مشاورستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) با بیان اینکه انتخاب دستوری به هیچ عنوان برای انتخاب رئیس جدید هلال احمر صورت نمی گیرد تاکید کرد: رزومه داوطلبانی که برای ریاست هلال احمر معرفی می شوند توسط اعضای شورای هلال بررسی می شوند و در نهایت دو نفر به رئیس جمهوری معرفی شوند که برای یکی ازآنها حکم ریاست صادرمی شود.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: