کد خبر: ۴۵۹۵۵
تاریخ انتشار: ۱۷:۳۶ - ۰۹ دی ۱۳۹۳ - 2014December 30
شفاآنلاين :برنامه «صبح و زندگی» شبکه رادیویی سلامت، 10 دیماه با حضور كارشناسان به اين پرسش كه نقش شما در آلودگي هوا چيست؟، پاسخ مي دهد.

به گزارش شفاآنلاين، برنامه صبحگاهي «صبح و زندگی» به تهیه کنندگی فرانک ترابی و گویندگی مصطفی مصطفوی کاری از گروه سلامت اجتماعی اين شبکه رادیویی است، كه روز چهارشنبه از ساعت 7 و 10 دقیقه به مدت 70 دقیقه با حضور مهندس رستگاري، كارشناس محيط زيست به بررسی نقش افراد جامعه در آلودگي هوا می پردازد.
همچنین در این برنامه در خصوص خروج فوري خودروهاي فرسوده به دليل آلودگي هوا با شهرام جباری زادگان، معاون آموزش سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران تلفنی انجام خواهد شد.
گفتنی است، برنامه زنده «صبح و زندگی» به سردبیری فاطمه شهبازی از شنبه تا پنجشنبه هر هفته از موج اف ام ردیف 102 مگاهرتز تقدیم شنوندگان صدای دانش، نشاط و آرامش می شود.
تاثير ورزش در كاهش اضطراب روي موج سلامت
برنامه «فراسو» رادیو سلامت، 10 دی ماه با موضوع طب ورزشي از موج اف ام ردیف 102 مگاهرتز تقديم شنونده هاي صداي دانش، نشاط و آرامش می شود.
برنامه «فراسو» کاری از گروه سلامت جسم و پیشگیری شبکه رادیویی سلامت است که هر روز به یکی از حوزه های سلامت جسم و سبک زندگی سالم اختصاص دارد. این برنامه چهارشنبه از ساعت 8 و 30 دقیقه با حضور دکتر پور سعيد اصفهاني، متخصص پزشكي و ورزشي با موضوع طب ورزشي به بررسی نسخه صحيح ورزشي در كاهش اضطراب می پردازد.
يادآور مي شود، در برنامه فراسو هر روز از یکی از پزشکان متخصص در زمینه های پزشکی دعوت می شود تا در کنار کارشناس مجری برنامه به سوالات و پیامک های شنوندگان پاسخ دهند و راهکارهای مناسب را ارائه می دهند.
مصرف مواد روانگردان صنعتی و تهدید دختران در افق روشن
برنامه افق روشن راديو سلامت چهارشنبه 10 دي ماه به موضوع مصرف مواد روانگردان صنعتی و تهدید دختران اختصاص دارد.
 در برنامه «افق روشن» این شبکه، چهارشنبه، دکتر محمدتقی جغتایی سرپرست دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی، و دکتر علی فرهودیان روانپزشک (اعصاب و روان) از ساعت 9:05 به بررسی موضوع مصرف مواد روانگردان صنعتی و تهدید دختران می پردازند.
يادآور مي شود، برنامه «افق روشن» به سردبیری فاطمه شهبازی کاری از گروه سلامت اجتماعی روزهای شنبه به موضوعات زیست محیطی، دوشنبه ها به حقوق شهروندی و آموزش شهروندی و چهارشنبه ها به فضاهای شهری عمومی اختصاص دارد.
تاثير انديشيدن بر موفقيت در زندگي
برنامه «سایبان آرامش» رادیو سلامت، 10 دی ماه با موضوع تاثير انديشيدن بر موفقيت در زندگي از صدای دانش، نشاط و آرامش پخش می شود.
 برنامه «سایبان آرامش» چهارشنبه با حضور دکتر مريم فرضي، روان شناس با موضوع يك ساعت تفكر برتر از هفتاد سال عبادت است، به بحث و بررسی در مورد تاثير انديشيدن و تفكر بر موفقيت فرد در زندگي می پردازد.
این برنامه کاری از گروه سلامت روان و خانواده این شبکه رادیویی با هدف ارتقای سواد سلامت روان جامعه در بخش هایی همچون نمایش، گزارش، مصاحبه به ارائه شاخص های صحیح و اصولی سلامت روان می پردازد.
گفتني است، برنامه 40 دقیقه ای«سایبان آرامش» با حضور کارشناسان همه روزه از شنبه تا پنجشنبه به صورت زنده از ساعت 13 و 20 دقیقه تا 14 از شبكه رادیويي سلامت پخش می شود.
هدايت پذيري روي موج تندرستي
برنامه «حس خوب زندگی»، 10دی ماه با موضوع هدايت پذيري از موج اف ام ردیف 102 مگاهرتز تقدیم شنونده های صدای سلامت می شود.
 روز چهارشنبه، حجت الاسلام صداقتی، کارشناس مذهبی با حضور در برنامه «حس خوب زندگی» از ساعت 17:15 به مدت 80 دقيقه به این سوال که روش هاي اثرگذارشدن هدايت چيست؟ پاسخ می دهد.
گفتنی است، برنامه عصرگاهي «حس خوب زندگی» به تهیه کنندگی موسی نظری و گویندگی معصومه نوازنی کاری از گروه سلامت معنوی و سبک زندگی سالم این شبکه رادیویی است که به صورت مجله ای شاد و با بخش های کوتاه و متنوع، به افزایش دانش و آگاهی مخاطبان نسبت به تغذیه صحیح می پردازد.
خواسته هاي منطقي در "خانه ما"
برنامه «خانه ما» شبکه رادیویی سلامت 10 دي ماه با موضوع «اينو ميخوام وگرنه!» از صداي دانش، نشاط و آرامش پخش مي شود.
دکتر ابراهيمي مقدم، روان شناس با حضور در برنامه «خانه ما» روز چهارشنبه از ساعت 20:50 به مدت 20 دقیقه به موضوع چگونگي برخورد با بچه هايي كه براي رسيدن به خواسته هاي خود تهديد مي كنند، می پردازد. این برنامه با ساختار ترکیبی و نمایشی به تهیه کنندگی سیما غفاری کاری از گروه سلامت روان و خانواده این شبکه رادیویی است که با رویکردی طنز و شاد، باورهای غلط در خانواده را بررسی می‌کند.
یادآور می شود، برنامه «خانه ما» به منظور استحکام و دوام نهاد خانواده با ایجاد فضای آموزشی در قالب نمایش به دادن راهکارهای عملی با حضور کارشناسان برای ایجاد تغییرات در روابط خانوادگی و بهبود روابط بین فردی برای رسیدن به سلامت روان درخانواده می‌پردازد.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: