کد خبر: ۴۵۸۸۰
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۴ - ۰۹ دی ۱۳۹۳ - 2014December 30
جراح کلیه و مجاری ادراری در گفتگوی اختصاصی با شفاآنلاین:
شفاآنلاین-جراح کلیه و مجاری ادراری گفت: افرادی که معمولا با درد پهلو ها روبه رو هستند نباید زیاد در معرض هوای سرد قرار گیرند و سعی کنند کلیه های خود را گرم نگهدارند.

دکتر لطف الله ارمنده جراح کلیه و مجاری ادراری در گفتگوی اختصاصی با شفاآنلاین به افرادی که دچار سرماخوردگی می شوند توصیه کرد: در صورت سرماخوردگی بلافاصله به اولین پزشک مراجعه کنند تا منجر به عوارض بدتری نشوید.

وی اضافه کرد: در چنین شرایطی بهتر است افراد برای درمان سریع اقدام کنند چراکه ممکن است  در برخی مواقع عوارض این سرماخوردگی روی دستگاه ادراری و کلیه ها اثر بگذارد و افراد دچار مشکلات جدی تری شوند.

عضو انجمن ارولوژی ایران با بیان اینکه افراد در فصل زمستان بیشتر باید از کلیه هایشان محافظت کنند خاطرنشان کرد: عفونت های ادراری شایع ترین بیماری فصل زمستان هستند که موجب درد و آزار کلیه ها می شوند.

دکترارمنده همچنین توصیه کرد: افراد درصورت بروز علائم ادراری به پزشک مراجعه کنند تا گرفتار یک عفونت ادراری پیشرفته نشوند.

وی اضافه کرد: درمان یک عفونت ادراری ساده که تنها مثانه و مجرای ادرار درگیر آن است بسیارراحت تر از درمان یک عفونت شدید است که فرد دچارتب و لرز می شود و در نهایت ممکن است مجبور به بستری شود.

جراح کلیه و مجاری ادراری همچنین به افراد مسنی که علائم ادراری پروستات دارند توصیه کرد: زیاد در هوای سرد نمانند چراکه ممکن است به علت تشدید علائم ادراری مجبور به مصرف دارو شوند.


نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: