کد خبر: ۴۵۸۲۶
تاریخ انتشار: ۱۳:۲۲ - ۱۰ دی ۱۳۹۳ - 2014December 31
معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت در گفتگوی اختصاصی با شفاآنلاین:
شفاآنلاین- معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت با ابراز نارضایتی از وضعیت بودجه تحقیقاتی وزارت بهداشت گفت: انتظار ما از بودجه تحقیقاتی وزارت بهداشت 3 درصد بود.

دکتر رضا ملک زاده معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت در گفتگوی اختصاصی با شفاآنلاین درباره وضعیت بودجه تحقیقاتی وزارت بهداشت اظهار کرد: بودجه هایی که ازسوي  مجلس دراين راستا تصویت شده  3 درصد است حال آنكه بودجه پرداخت شده تنها چهاردهم درصد است و این بودجه ها خیلی کمتراز نیاز ما مي باشد.

وی اضافه کرد: ما شرایط ویژه کشور، مشکلات اقتصادی و کاهش قیمت نفت را درک می کنیم و به همین منظور تلاش داریم که با همین بودجه کم استفاده بهینه را انجام دهیم و بازدهی کار را بالا ببریم.

دکتر ملک زاده ادامه داد: سعی  داریم که از بودجه های دیگری که در بخش سلامت وجود دارد کمک بگیریم و از امکانات موجود رشد پژوهشی در بخش پزشکی را حفظ کنیم.

معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت با بیان اینکه بودجه تحقیقاتی وزارت بهداشت در سال آینده باید 4 درصد باشد خاطرنشان کرد: ما باید ارتباط خیلی قوی تری با دولت و مجلس داشته باشیم تا بتوانیم آنها را قانع کنیم بودجه مورد نیاز مان را بدهند.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: