کد خبر: ۴۵۴۵۴
تاریخ انتشار: ۱۷:۳۳ - ۰۵ دی ۱۳۹۳ - 2014December 26
شفا آنلاین:دکتر طیب قدیمی گفت: بیشترین تمرکز وزیر محترم بهداشت در سفر سه روزه به استان کردستان، سرکشی و تجهیز مراکز محروم استان بود که بسیاری از تجهیزا با ورود وزیر به استان، محقق گردید.
به گزارش شفا آنلاین-دکتر طیب قدیمی رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: یکی از دستاوردهای مهم سفر وزیر به استان کردستان، اعطای اعتبار بیشتر جهت ارتقاء هتلینگ، نوسازی و بازسازی زیرساخت‌های بیمارستانی با خدمت زیاد در شهرهای سقز، بانه، مریوان، قروه، کامیاران و دیوان‌دره بود. همچنین تجهیز بیمارستان‌های در دست احداث شهرستان‌های سروآباد و دهگلان توسط مجری طرح یعنی راه و شهرسازی استان کردستان در دستور کار قرار گرفت.

وی گفت: دستور خریداری تجهیزات تخصصی چون C.T اسکن برای شهرستان‌های دیوان‌دره، کامیاران و سقز داده شد که با دستور وزیر، تجهیز C.T اسکن در سقز که دومین شهر بزرگ استان است، بلافاصله انجام و با دستگاه C.T مستهلک قبلی، جایگزین گردید. همچنین یک دستگاه سونوگرافی داپلر برای شهرستان بانه وارد استان شد که به زودی مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

دکتر قدیمی در ادامه افزود: دستور خرید دستگاه لاپاراسکوپی برای شهرستان‌های مریوان، بیجار و بیمارستان بعثت سنندج، خرید دستگاه آزمایش سم‌شناسی برای آزمایشگاه معاونت غذا و داروی سنندج، تهیه ERCP پلاسما فرز، پنتاکم و آرتروسکوپ برای بیمارستان‌های بعثت و توحید سنندج و خرید دستگاه MRI برای بیمارستان بوعلی مریوان از اقدامات بسیار خوب برای استان است.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: