کد خبر: ۴۵۳۲۲
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۱ - ۰۴ دی ۱۳۹۳ - 2014December 25
شفاآنلاین :یکی از بهترین‌های جامعه روابط‌عمومی ایران،پس ازماهها دست وپنجه نرم کردن با بیماری سرانجام تسلیم مرگ شد.

به گزارش شفاآنلاین ،کمتر کسی است که در فضای روابط‌عمومی ایران تنفس کرده باشد اما با ابراهیم دربانیان، مدیرکل اسبق روابط‌عمومی سازمان تأمین اجتماعی و از پیشکسوتان این حوزه، آشنا نباشد.

دربانیان که خود، روزگاری نه چندان دور برای دلجوئی از دوستان و عزیزان بیمار خود، پیشقدم می‌شد و از آنها عیادت می‌کرد از ماهها قبل با بیماری دست و پنجه نرم می‌کرد.

رسم روز گار است و حکمتش را خدا می‌داند و بس!

او چندی قبل دردیداربا جمعی ازدوستان وهمکاران سابقش گفته بود: باور نمی‌کنی در این مدت که بستری شده‌ام، هیچ چیز به اندازه دیدن دوستان، خوشحالم نمی‌کند. از همه بخواهید برایم دعا کنند!
 وی که نزد اصحاب روابط‌عمومی، به نیکی یاد می‌شود به تواضع، پشتکار و خستگی‌ناپذیری مشهوربود و حداقل در سال‌های اخیر در برگزاری کنفرانس‌ها و همایش‌های تخصصی، زحمات فراوانی کشیده و منشاء برکت و حرکت برای جامعه روابط‌عمومی بود.
  دکتر سید تقی نوربخش مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی نیزچندی قبل  به همراه علیرضا امیرپور که وی نیز در گذشته، مدیر کل روابط‌عمومی سازمان تأمین اجتماعی بود به عیادت ابراهیم دربانیان رفته ودستورات لازم درمانی وحمایتی از همکارقدیمی اش رانیزصادرکرده بود.

پایگاه خبری شفاآنلاین نیزضمن آرزوی علو درجات برای آن عزیزسفرکرده، این مصیبت را به خانواده ،دوستان و جامعه روابط عمومی و تامین اجتماعی صمیمانه تسلیت می گوید.

مراسم تشییع

گفتنی است پیکرآن مرحوم صبح روزجمعه ازشهرک آپادانا-جنب شهرک اکباتان-کوی یاسمن بلوک 41ورودی 2تشییع می شود.


نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: