کد خبر: ۴۴۸۲۷
تاریخ انتشار: ۰۱:۰۴ - ۳۰ آذر ۱۳۹۳ - 2014December 21
شفاآنلاین:ازدقایقی قبل ودرپی بارش چندساعته باران ،مناطق شمال شهرتهران با بارش نخستین برف زمستانی سپید پوش شد.
به گزارش شفاآنلاین و براساس پیش بینی سازمان هواشناسی ، بارش پراکنده در پایتخت طی 24 ساعت آینده ادامه خواهد داشت و بارشها در این مدت در 6 استان شدید خواهد بود.

به گفته احد وظیفه مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی، بر اساس نقشه های پیش یابی هواشناسی طی 24 ساعت آینده در برخی مناطق غرب، دامنه های جنوبی البرز، نواحی مرکزی، به تدریج جنوب غرب و شرق کشور ابرناکی، بارش باران گاهی با وزش باد و در مناطق سردسیر و کوهستانی بارش برف و در مناطق جنوبی رعد و برق پیش بینی می شود.

به گفته وی، از بعد از ظهر روز یکشنبه به تدریج در نیمه غربی کشور از مقدار ابر ها کاسته می شود و گستره بارش ها به شمال شرق کشور نیز می رسد و واوایل وقت روز دوشنبه این سامانه از مرزهای شرقی کشور خارج می شود.


وظیفه اظهار داشت: شدت بارش ها  امشب در جنوب آذربایجان غربی، غرب کردستان و شمال خوزستان و فردا در دامنه های زاگرس، در استان های خوزستان، لرستان، چهرمحال بختیاری و کهگیلویه و بویر احمد خواهد بود.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی تصریح کرد: روز دوشنبه در شمال غرب و سواحل غربی دریای خزر بارش پراکنده و وزش باد پیش بینی می شود همچنین خلیج فارس و تنگه هرمز در این روز مواج خواهد بود.

وی افزود: فردا آسمان تهران نیمه ابری در ارتفاعات همراه با بارش پراکنده به تدریج کاهش ابر و وزش باد خواهد بود. بیشینه و کمینه دمای پایتخت فردا با یک درجه کاهش نسبت به امروز به 9 و 1 درجه سانتیگراد بالای صفر می رسد.  

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: