کد خبر: ۴۴۳۶۵
تاریخ انتشار: ۱۵:۳۷ - ۲۶ آذر ۱۳۹۳ - 2014December 17
شفاآنلاین-رئیس اداره آموزش مردمی محیط زیست استان تهران از برگزاری کارگاه آموزشی آنفولانزای فوق حاد پرندگان ویژه کارکنان این اداره خبر داد و گفت: امکان انتشار این بیماری به دلیل مهاجرت پرندگان آبزی ازکشورهای دیگر به ایران وجود دارد.
به گزارش شفا آنلاین،به نقل از سایت اطلاع رسانی محیط زیست استان تهران (سامات)، محمد موسوی روزان با اعلام این خبر گفت: کارگاه آموزشی آنفولانزای فوق حاد پرندگان روز گذشته به مدت 2 روز با همکاری اداره کل دامپزشکی استان تهران برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه در این کارگاه آموزشی  100 نفر از پرسنل حفاظت محیط زیست استان تهران شرکت کردند، افزود: علی هاشمی از اداره کل دامپزشکی استان تهران و کامبیز نباتی دامپزشک  اداره کل حفاظت محیط زیست استان تهران مدرسان این کارگاه آموزشی بودند.

موسوی با بیان این که هدف از برگزاری  این کارگاه آموزشی، آموزش محیط بانان و کارشناسانی است که در تماس با این بیماری در حیات وحش هستند، اظهار داشت: امکان انتشار این بیماری به دلیل مهاجرت پرندگان آبزی از کشورهای دیگر به این مرز و بوم وجود داشته و اطلاع رسانی و آگاهی بخشی در خصوص آنفولانزای فوق حاد به منظور کنترل و پیشگیری از آن ضرورت دارد.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: