کد خبر: ۴۴۲۹۷
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۷ - ۲۷ آذر ۱۳۹۳ - 2014December 18
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفتگوی اختصاصی با شفاآنلاین:
شفاآنلاین- عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با بیان اینکه بهترین سن سربازی بین 17 تا 24 سال است گفت: افرادی که بیش از 10 سال خدمتشان را به تعویق انداخته اند از این پس هم به خدمت نمی روند و سربازی رفتنشان هم دیگر خیلی مفید نخواهد بود.


دکتر سید باقر حسینی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در گفتگوی اختصاصی با شفاآنلاین درباره طرح خرید سربازی اظهار کرد: با توجه به اینکه این طرح برای افرادی است که سالهاست خدمتشان را به تعویق انداخته اند دولت با ارائه طرح خرید سربازی بهترین راهکار را برای حل مشکل این افراد پیشنهاد کرده است.

وی با بیان این که به طور کلی با خرید و فروش سربازی موافق نیست گفت: در این مورد به خصوص با فروش سربازی غائبین موافق هستم و به نظر من این بهترین طرحی است که دولت برای حل این مشکل می توانست ارائه دهد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی اضافه کرد: اگر دولت این طرح را ارائه نمی کرد بازهم اتفاق خاصی در این باره نمی افتاد و افراد به همین منوال پیش می رفتند.

دکتر حسینی همچنین درپاسخ به این سوال که آیا تصویب این طرح عامل تبعیض بین افراد غنی و فقیرمی شود یا نه تصریح کرد: تمام افرادی که خدمت سربازیشان را به تعویق انداخته اند مرتکب تخلف شده اند و فرقی هم ندارد که این افراد غنی باشند یا فقیرپس باید جریمه را بپردازند.

وی ادامه داد:به افرادی هم که توان پرداخت این مبلغ را ندارند پیشنهاد میشود هر روندی را که تا به حال پیش گرفته بودند را ادامه دهند.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۷
0
3
امیدوارم مجلس هر چه زودتر به خرید خدمت مشمولان غایب رای بده و بسیاری از سربازان غایب نجات پیدا کنند البته مبلغ اعلامی بسیار زیاده و باید کاهش پیدا کنه .
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۹
0
1
کسی که تا به حال نرفته, بعد از این هم نمیره!!!ولی اگر مبلغ پایین باشه, میره اقدام میکنه!!!!
علی
|
DENMARK
|
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۳۰
0
3
من ک بهیچ وجه حال ندارم برم سربازی و نیز با این سن طاقت اینکه امرو نهی بشنوم ندارم
اما چون 4 سال غیبت دارم نمیتونم بخرم و اگه لیسانس نمیگرفتم غیبتم بیشتر میشد و میخریدم شایدم اصلا اونموقع میرفتم ! پس لعنت به درس و دانشگاه !!! علم فقط بدبختی میاره!
اما اوني که تهدید کرده باید تکلیف سربازی غیبتی ها مشخص بشه و یا بخرن یا برن وگرنه دستگیر میکنیم و زندان و ... باید بگم ای بابا کسی ک چیزی نداره رو تهدید نکن چونکه چیزی برای از دست دادن نداره... آب ک از سر گذشت...
اگه گواهینامه بهم نمیدن منم بدون گواهینامه سوار میشم و خلاف هم میکنم اگه .......
از ترکیه یاد بگیرین داره میفروشه. اصلا قانون باید اینطوری باشه افراد بالای 29سال که مدرکشون تحصیلات تکمیلی نیست(یعنی فوق لیسانس ندارن) رو با دادن پول معاف کنن بدون درنظر گرفتن مدت غیبت.
درضمن اونایی که میگن برا فقرا ناعدالتیه . خب من بچه مایه دار نیستم و تو این مدت کار کردم پول جمع کردم اصلااگه کسی که داره 30 سالش میشه اگه 30 یا 40 ملیون جمع نکرده یا ماشین نداره ک بفروشه همون بهتر ک بره بمیره و به مایه داری ربط نداره!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۵۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۲
0
0
بابا ما غلط کردیم درس خوندیم ،خوب ما هم سی سالمون و غایبیم ،حاضرم مدرکم را پس بدهم اما شرط خرید برام بمونه ... اقایونی که دنبال درس هستین به خدا اشتباهه ... درس تو ایران مانع پیشرفت ...اخرشم مجازات می شی...لعنت به درس و دانشگاه های الکیه ایران
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۱۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۲
0
0
من فوق لیسانس دارم و بدون غیبت هستم. با ۲۹ سال سن چون غیبت ندارم نمی تونم بخرم ولی ۲۷ ساله غیبت دار می ره خدمتش رو می خره و خلاص. خداییش انصافه؟
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: