کد خبر: ۴۴۲۹۵
تاریخ انتشار: ۱۴:۲۱ - ۲۷ آذر ۱۳۹۳ - 2014December 18
رئيس انجمن متخصصين داخلی كشور در گفتگو با شفاآنلاين خبرداد:
شفاآنلاین-راحله صدرنیا-خبرنگار-رئیس جامعه متخصصین داخلی کشوربا بیان این که بعضی افراد تمام زندگی شان را وقف استفاده از وسایل مجازی می کنند گفت: افرادی که در استفاده از ابزار ها و نرم افزار های مجازی افراط می کنند دچار خستگی فکری و جسمی می شوند.

دکتر ایرج خسرونیا در گفتگوی اختصاصی با شفاآنلاین با بیان اینکه نرم افزارها جهت آسایش افراد ساخته می شوند نه جهت تحلیل آنها اظهار کرد: افرادی که بیش از 8 ساعت با وسایل ارتباط جمعی و مجازی کار می کنند دچار ضعف عصبی و جسمی می شوند که عوارض زیادی هم دارد.

وی ادامه داد: استفاده مداوم از این نرم افزارها موجب می شود افراد به مرور زمان دچار لرزش بدنی، عدم تفکر وتمرکز شوند و حتی گاهی اوقات منجر به پرخوری افراد و چاقی مفرط آنها می شود.

رئيس انجمن متخصصين داخلی كشور بیماری های دیابت و فشار خون را نیز از دیگر عوارض استفاده نرم افزارها دانست و تصریح کرد: بررسی های اخیر نشان داده است امواجی که از موبایل ساطع می شود موجب اختلالات مغزی می شود و افرادی که مدام با موبایل و لپ تاپ کار می کنند این اشعه ها و انرژی ها در اطرافشان پخش می شوند و روی سیستم بدنشان اثر میگذارد.

دکتر خسرونیا با بیان اینکه جوانان باید بیشتر به تفریح های معقول و کارهای ورزشی که جنبه علمی دارند بپردازند توصیه کرد: افراد نباید روزانه بیش از 2 ساعت از نرم افزارها استفاده کنند.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: