کد خبر: ۴۳۸۱۸
تاریخ انتشار: ۲۱:۲۰ - ۲۱ آذر ۱۳۹۳ - 2014December 12
شفا آنلاین:رئیس قطب ارورلوژی کشور گفت: دریافت‌های غیرمعمول پزشکی شامل اقلیت بسیار کوچکی از پزشکان است و پرداختن غیرواقعی جراید به آن در بسیاری موارد اعتماد بین پزشک و بیمار را دچار خدشه کرده است.
به گزارش شفا آنلاین-دکتر ناصر سیم فروش، گفت: حفظ احترام جامعه پزشکی، بسیار اهمیت دارد، دلبستگی و دلسوزی جامعه پزشکی، چه در زمان 8 سال دفاع مقدس و چه در حال حاضر، نسبت به نظام و جامعه، اثبات شده است بنابراین وظیفه رسانه‌ها است که در حفظ آبروی جامعه پزشکی، تلاش کند. 

وی ادامه داد: در پزشکی هم مثل هر صنف دیگری که امکان انجام تخلف وجود دارد، موارد غیرقانونی اتفاق می‌افتد ولی این نکته اهمیت دارد که برخورد باید با شخص یا اشخاص متخلف صورت گیرد و کل جامعه پزشکی مورد اتهام واقع نشود. 

دکتر سیم‌فروش گفت: این حق مردم است که شکایات و مشکلات خود را در حیطه تخلفات پزشکی مطرح کنند و جامعه پزشکی با صبر و سعه صدری که دارد، انتقادات را می‌پذیرند ولی این نکته حائز اهمیت است که صرفا طرح یک اتهام به پزشک به معنی اثبات آن اتهام نیست و امید است با شروع طرح تحول، رابطه تعریف شده و منطقی در رابطه بین پزشک و بیمار ایجاد شود.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: