کد خبر: ۴۳۶۱۳
تاریخ انتشار: ۱۶:۵۱ - ۱۹ آذر ۱۳۹۳ - 2014December 10
شفا آنلاين-هر دلار آمریکا در جریان معاملات روز چهار شنبه با افزایش 20 تومانی به 3440 تومان رسید.

به گزارش شفا آنلاين، قیمت دلار که در جریان معاملات روز سه شنبه 13 تومان کاهش پیدا کرده بود بار دیگر در روز چهارشنبه افزایشی 20 تومانی را ثبت کرد.

هر دلار آمریکا در جریان معاملات روز چهار شنبه با افزایش 20 تومانی به 3440 تومان رسید. یورو که روز شنبه افزایش قیمت داشت بار دیگر به روند صعودی خود ادامه داد و با 5 تومان افزایش قیمت در قله 4240 تومانی ایستاد.

افزایش قیمت ارز در جریان معاملات روز چهارشنبه در شرایطی اتفاق افتاد که قیمت طلا و سکه نیز در بازار روند صعودی به خود گرفته است. به نظر می رسد. پس از اینکه  در بازارهای جهانی  ظرف دو روز گذشته قیمت طلا  حدود ۲۷ دلار افزایش پیدا کرد قیمت این فلز گران بها در بازار داخلی نیز به حرکت صعودی خود ادامه می دهد. افزایش قیمت طلا در بازارهای جهانی به دنبال کاهش ارزش دلار و بازارهای بورس و افزایش جذابیت طلا اتفاق افتاد تا این فلز گران بها در نزدیکی بالاترین رقم 7 هفته گذشته معامله شود و تحت تاثیر این اتفاق قیمت طلای داخلی افزایش پیدا کند.

بر این اساس قیمت سکه بهار آزادی 10 هزار تومان افزایش پیدا کرد و 975 هزار تومان به فروش رفت. هر نیم سکه بهار آزادی نیز 4 هزار تومان رشد داشت و 488 هزار تومان شد. ربع سکه هم با 1000 تومان افزایش 268 هزار تومان رسید. 






خبرآنلاین




برچسب ها: سکه ، ارز ، دلار ، قیمت ، بازار ، جدول
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: