کد خبر: ۴۳۲۲۷
تاریخ انتشار: ۱۹:۳۰ - ۱۶ آذر ۱۳۹۳ - 2014December 07
شفا آنلاين- پزشک رئیس جمهور آمریکا تاکید کرد که باراک اوباما که روز گذشته پس از شکایت از گلودرد مورد معاینه پزشکی قرار گرفته از رفلکس اسید معده رنج می‌برد.

به گزارش شفا آنلاين،به نقل از رویترز ، رونی جکسون پزشک اوباما با انتشار بیانیه ای ضمن اشاره به بیماری رئیس جمهور آمریکا تصریح کرد: علائم رئیس جمهور سازگار با التهاب بافت نرم مربوط به رفلکس اسید معده بوده و بر این اساس درمان خواهد شد.


بر اساس این گزارش رفلکس اسید معده بیماری است که در آن محتویات معده به سوی بالا به مری حرکت کرده و موجب علائمی مانند سوزش سردل و گلو درد می شود.

جکسون افزود: اوبامای 53 ساله به بیمارستان نظامی والتر رید برای آزمایش از گلوی خود مراجعه کرده و در آنجا التهابی در گلویش تشخیص داده شد. پزشکان نیز تصمیم گرفتند تا سی تی اسکن انجام دهند. این سی تی اسکن نرمال و طبیعی بوده است.

جکسون تصریح کرد: پس از آنکه اوباما طی هفته های اخیر از گلودرد شکایت کرده به وی توصیه کردم تا برای انجام آزمایشاتی به بیمارستان والتر رید برود.

وی به علت اصلی بیماری اوباما اشاره ای نکرده است. بر اساس اعلام کتابخانه ملی پزشکی آمریکا عوامل مختلفی می تواند در بیماری رفلکس اسید معده موثر باشد که از آن جمله می توان به سیگار کشیدن، استفاده از مشروبات الکلی اشاره کرد.




تسنیم



نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: