کد خبر: ۴۲۸۵۳
تاریخ انتشار: ۱۵:۲۲ - ۱۳ آذر ۱۳۹۳ - 2014December 04
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی تاکید کرد:
شفاآنلاین :مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه در صیانت از تولید و چرخه تولید ملی باید برنامه ریزی دقیق داشته باشیم، گفت: تمامی حوزه های مرتبط باید با هم هماهنگی و همکاری داشته باشند.
گزارش کاملی از سفر مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی به استان گیلان

به گزارش شفاآنلاین به نقل ازاداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، دکترسید تقی نوربخش در بازدید از کارخانه چوکا متعلق به شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی، افزود: برای بررسی و رفع مشکلات کارخانه چوکا حساسیت زیادی داریم.
وی اظهار داشت: بزرگترین مشکل مجموعه چوکا، قطع جریان منابع اولیه و سوء مدیریت گذشته بوده که باعث آسیب اعتبار این کارخانه شده است.
وی ضمن تقدیر از مجموعه کارکنان چوکا که با وجود تمام مشکلات، ادامه فعالیت می دهند تصریح کرد: با بررسی وضعیت و آسیب شناسی این مجموعه فرصت های مطلوب را شناسایی می کنیم.
دکتر نوربخش با اشاره به حساسیت این سازمان در خصوص آسیب شناسی این مجموعه افزود: کمیته ای متشکل از سازمان تامین اجتماعی، شرکت سرمایه گذاری شستا و صندوق بیمه کشوری ایجاد کردیم که امیدواریم گام های موثری را برای رفع مشکلات این مجموعه بردارند.
مدیرعامل و رئیس هیات مدیره چوکا نیز اظهارداشت: مهمترین مشکل این مجموعه کمبود مواد اولیه است و بخش مربوط به برداشت چوب و جنگل به شرکت دیگری واگذار شده که باعث مشکلات زیادی برای این کارخانه شده است.
مهندس وزوایی با بیان اینکه خواستار برگشت مجدد آن شرکت به چوکا هستیم افزود: برای بازسازی این مجموعه نیازمند مساعدت تامین اجتماعی هستیم.
نماینده طالش نیز با بیان اینکه ثروت طبیعی این منطقه جنگل است گفت: از این ثروت که ماندگار است باید به نحو صحیح استفاده و نگهداری شود.
شکری افزود: دلیل احداث کارخانه چوکا وجود منابع طبیعی بوده که باید از آن استفاده صحیح و بهینه انجام شود.
وی خاطر نشان کرد: این مجموعه باید 400 هزار هکتار اراضی جنگلی در اختیار داشته باشد تا بتواند فعالیت خود را احیا و برداشت کند.
گفتنی است مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در جریان دومین روز از سفر به گیلان از پلی کلینیک تامین اجتماعی دریا در بندرانزلی، شعبه رضوانشهر و بندر انزلی بازدید و از نزدیک در جریان امور بخش های مختلف درمانی و بیمه ای قرار گرفتند.

*********************************************************************

مدیر عامل سازمان تأمین اجتماعی:
همدلی و هماهنگی در اجزای مختلف نظام سلامت باعث رضایتمندی مردم شده است


مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: دیدگا ه ها و مطالبی که رهبر انقلاب مطرح کردند باعث همدلی و هماهنگی در اجزای مختلف نظام سلامت شد و ثمره این همدلی بی نظیر کسب رضایتمندی مردم است.
به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، دکتر سید تقی نوربخش در بازدید ازبیمارستان تأمین اجتماعی حضرت رسول(ص) رشت با بیان این مطلب، اظهار داشت: از کارکنان بخش بیمه ای و درمانی سازمان تأمین اجتماعی در سراسر کشور قدردانی می کنم که به بهترین بندگان خداوند و جامعه گارگری خدمت ارایه می کنند.
وی افزود: نمایندگان مجلس شورای اسلامی همیشه حامی سازمان تأمین اجتماعی بوده اند و جا دارد از آنان نیز به خاطر دفاع از حقوق بیمه شدگان تشکر وتقدیر کنم.
مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی اظهار داشت: مدیران وکارکنان  بخش بیمه ای و درمانی تأمین اجتماعی مجاهدین خط اول خدمت رسانی به بیمه شدگان سازمان هستند.
وگفت: باید برای رفع مشکلات مردم تلاش کنیم تا به گفته مقام معظم رهبری به جایی برسیم که بیمار جز بیماری و رنج بیماری مشکل دیگری نداشته باشد.
دکتر نوربخش افزود: : ابلاغ سیاست های کلی نظام سلامت از سوی مقام معظم رهبری و نگاه ویژه رئیس جمهور به حوزه سلامت بی نظیر است.
وی تصریح کرد: گام بزرگی که دولت تدبیر و امید در عرصه تحول نظام سلامت برداشت بسیار مؤثر بود و در مدتی کوتاه مردم اثرات مثبت آن را احساس می کنند.
لازم به ذکر است در جریان نشست در بیمارستان تأمین اجتماعی حضرت رسول(ص) رشت از سعید حسنی پور که در بازی های اینچئون کره جنوبی موفق به کسب مدال طلا در رشته کاراته شد و از شهرام هروی مربی تیم ملی کاراته که از کارکنان سازمان تأمین اجتماعی بوده و توانستند موجب افتخار کشور جمهوری اسلامی ایران شوند نیز با اهداء لوح تقدیر شد.

*********************************************************************

تقدیر نمایندگان انجمن های پزشکی گیلان از مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی


نماینده انجمن های پزشکی استان گیلان از دکتر سید تقی نوربخش مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی به منظور ارائه خدمات مطلوب به بیمه شدگان و عملکرد ارزنده مدیریتی وی تقدیرو لوح سپاس تقدیم کردند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان و پزشک نمونه استان، افزود: مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی از نظر علمی جایگاه شایسته ای دارند.
پروفسورانوش برزیگراظهار داشت: دکتر نوربخش همواره طرفدار این سازمان بوده اند و موجب خرسندی است که در خدمت وی هستیم.
رئیس انجمن داروسازان استان گیلان نیز با اهدای لوح به مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی از خدمات وی تقدیر کرد.
دکتر پور کاظمی افزود:عملکرد دکتر نوربخش بسیار مطلوب بوده و تاکنون اقدامات موثری در خصوص داروهای رایگان به بیماران انجام داده اند.
رئیس انجمن پزشکان عمومی گیلان نیز با بیان اینکه مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در تنظیم قانون نظام پزشکی نقشی سازنده داشته اند اظهار داشت: امروز عدم حضور وی در نظام پزشکی احساس می شود.

*********************************************************************

استاندار گیلان:
سرمایه گذاری تأمین اجتماعی در پتروشیمی گیلان باعث رونق اقتصادی استان می شود


استاندار گیلان گفت: سازمان تأمین اجتماعی با سرمایه گذاری در پتروشیمی گیلان باعث رونق اقتصادی و بالا رفتن ضریب اشتغال در این استان می شود.

به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، دکتر محمد علی نجفی در دیدار با مدیر عامل سازمان تأمین اجتماعی با بیان اینکه خدمات تأمین اجتماعی می تواند با کیفیت بالاتری نیز به بیمه شدگان این سازمان ارایه شود، افزود: سازمان تأمین اجتماعی برای احداث مراکز درمانی در لنگرود و آستانه اشرفیه نیازمند همکاری مسؤلان این شهرها برای واگذاری زمین به این سازمان است.
وی اظهار داشت: حضور مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی، معاونان این سازمان در استان گیلان اثرات خوبی خواهد داشت و از توجه ایشان به مسایل بیمه شدگان این استان تشکر    می کنم.
استاندار گیلان تصریح کرد: با توجه به شرایط اقتصادی استان گیلان جا دارد که شرکت های سرمایه گذاری در این استان فعالیت بیشتری داشته و گیلان نیازمند سرمایه گذاری بیشتر در بخش های صنعتی و اقتصادی است.
دکتر نجفی گفت: استفاده از نیروهای بومی در صنایع هر استان می تواند کمک بزرگی به اشتغال آن استان داشته باشد.
مدیر عامل سازمان تأمین اجتماعی نیز در این نشست گفت: درسفر های استانی عملکرد تأمین اجتماعی از نزدیک مورد بررسی قرار می گیرد و مدیران سازمان با مسایل و مشکلات تأمین اجتماعی در استان ها آشنا می شوند و تصمیم های منطقی نیز توسط مدیران اتخاذ می شود.
دکتر سید تقی نوربخش افزود: در استان گیلان متأسفانه به دلیل مشکلات اشتغال ضریب نفوذ بیمه بالا نیست.
وی گفت: در بیمارستان تأمین اجتماعی رسول اکرم(ص) رشت در صدد رفع مشکل تجهیزات هستیم و تلاش می کنیم تا زمینه ارتقا این مرکز فراهم شود.
مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی افزود: در شهرستان لاهیجان زمینی برای احداث مرکز درمانی تأمین اجتماعی باید تهیه شود تا نسبت به ساخت آن اقدام کنیم.
وی با بیان اینکه 4 بنگاه اقتصادی در استان گیلان مستقراست، اظهار داشت: برخی از این بنگاه های اقتصادی با مشکلات جدی مواجه هستند.
وی تصریح کرد: وضعیت سازمان در بخش درمان از نظر خرید خدمت در شرایط مناسبی قرار دارد و مطالبات مراکز قرارداد نیز جلوتر از زمان قانونی آن پرداخت شده که باعث شده تا دفترچه های تأمین اجتماعی اعتبار بیشتری در مراکز طرف قرارداد داشته باشد.
دکتر نوربخش گفت: در طرح تحول سلامت، سازمان تأمین اجتماعی نقش مؤثری داشته و کاملا همگام با سیاست های این طرح در حال حرکت است.
معاون اقتصادی و برنامه ریزی سازمان تأیمن اجتماعی نیز در این دیدار گفت: سرمایه گذاری های سازمان تأمین اجتماعی با رویکرد جدیدی انجام می شود و تأمین اجتماعی قصد ورود به پروژه هایی با مقیاس کوچک و جایی که بخش های خصوصی فعال هستند را نیز ندارد.
نجات امینی افزود: سازمان تأمین اجتماعی در پروژه های نفت ، گاز و معادن فلزی به صورت مستقیم در کنسرسیوم وارد شده و سرمایه گذاری می کند.
وی اظهار داشت: به پتروشیمی گیلان نیز در صورت ارایه طرح توجیهی امکان ورود داریم تا با محوریت سازمان طرح های با مقیاس بزرگ را اجرایی کنیم.

*********************************************************************

نماینده ولی فقیه در استان گیلان:
اقدامات انجام شده در حوزه درمان تامین اجتماعی قابل تقدیر است


نماینده ولی فقیه در استان گیلان و امام جمعه رشت با اشاره به اهمیت مسئله درمان تامین اجتماعی گفت: اقدامات بسیار خوبی در حوزه درمان کشور انجام شده که قابل تقدیر است.

به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، آیت الله زین العابدین قربانی در دیدار با مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی ضمن تقدیر از تلاش مجموعه مدیران تامین اجتماعی افزود: اقدامات انجام شده توسط تامین اجتماعی  و ارائه خدمات مطلوب به مردم چشمگیر بوده است.

نماینده مجلس خبرگان رهبری یکی از مهمترین مشکلات مردم را معضل مسکن برشمرد و گفت: با وجود اینکه  مسئولیت  مستقیم این مسئله با سازمان تامین اجتماعی نیست اما درخواست همکاری ممکن را برای رفع این معضل داریم.

وی بابیان اینکه خیرین استان گیلان در خصوص مشکل مسکن و مسائل اقتصادی کمک های زیادی به نیازمندان کرده اند ، گفت: از تامین اجتماعی نیز طلب مساعدت داریم.

امام جمعه رشت با بیان اینکه  در انجام امور نباید به ارائه آمار و گزارش بسنده کنیم افزود: مسئولان باید در عمل برای رفع مشکلات بکوشند.

آیت الله قربانی افزود: دولت تدبیر و امید گام های مناسبی برای حل مشکلات مردم برداشته اند و باید با همکاری و همیاری تمامی مسئولان  بر مشکلات فائق آییم.

وی ضمن تقدیر از مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی برای ارائه خدمات به بیمه شدگان و نیازمندان اظهار امیدواری کرد : که حضور دکتر نوربخش سبب رفع مشکلات پیش روی استان باشد.

نماینده ولی فقیه در آستانه اشرفیه نیز با توجه به ابلاغ سند تحول سلامت از سوی مقام معظم رهبری گفت: سازمان تامین اجتماعی به همراه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و وزارت بهداشت در این خصوص کار بزرگی انجام داده اند و بیمه شدگان سازمان خدمات درمانی رایگان دریافت می کنند.

دکتر قربانی ضمن تقدیر از سازمان تامین اجتماعی برای ارائه داروهای رایگان به بیماران ام اس، دیالیزی و هموفیلی افزود: حضور دکتر نوربخش سبب خیر و برکت برای بیمه شدگان این سازمان و مردم بوده است.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی نیز در سفر به استان گیلان از واحدهای بیمه ای و درمانی بازدید و از نزدیک در جریان مشکلات قرار گرفت.

دکتر سید تقی نوربخش اظهار داشت: از واحدهای اقتصادی کارخانه چوکا و هتل فجر لاهیجان که متعلق به سازمان تامین اجتماعی است بازدید به عمل خواهد آمد و برای رفع مشکلات اقدام می شود.

گفتنی است در سفر مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی به استان گیلان با مادر شهید ابراهیم ربانی که از کارکنان تامین اجتماعی بودند نیز دیدار و لوح یادبود تقدیم وی شد.

*********************************************************************

دکتر نوربخش :
سازمان تامین اجتماعی در منابع و مصارف به پایداری رسیده است


مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی در بدو ورود به استان گیلان در حضور اعضای مجمع نمایندگان شهرستانهای استان گیلان گفت : با وجود چالش های موجود در حوزه اقتصادی؛ این سازمان با تلاش وهمت کارکنان و مدیران خود توانست ، تعهدات خود را به بهترین شکل انجام دهد و در منابع و مصارف به پایداری نسبی برسد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی ، دکتر سید تقی نوربخش  افزود: در استان گیلان،  مطالبات مراکز طرف قرارداد این سازمان تا پایان مهر پرداخت شد که این پرداخت ها  جلوتر از مهلت قانونی تعیین شده است و این امر باعث افزایش اعتبار دفترچه های درمانی در کشور می شود.
وی اضافه کرد: خدمات تامین اجتماعی بدون وابستگی به بودجه عمومی کشور ارائه می شود و این سازمان با تلاش کارکنان خود گام های بزرگی را برای بهبود خدمات برداشته است.
مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی، برند این سازمان را  اعتماد مردم دانست و تصریح کرد: مهمترین تولید تامین اجتماعی، ایجاد امنیت اجتماعی است.
وی تاکید کرد: در حوزه اقتصادی خط قرمز تامین اجتماعی  پاکدستی است و در انتخاب  مدیران حوزه اقتصادی پاکدستی ، سابقه خوب و تخصص ملاک عمل این سازمان است .
دکتر نوربخش گفت : در سال گذشته سازمان تامین اجتمعی بابت بیمه کارگران ساختمانی  1400میلیارد تومان دریافت کرد و در سال جاری این مبلغ به  350 میلیارد تومان کاهش یافت اما علیرغم کاهش منابع ، این سازمان تعداد کارگران ساختمانی  تحت پوشش خود را کاهش نداد تا بتواند با جلب رضایت این اقشار زحمت کش  ؛ باری از روی دوش دولت نیز بردارد.
مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی هدف از سفر به استان گیلان را شناسایی مشکلات این استان و اتخاذ تصمیمات لازم برای ارتقاء سطح  خدمات بیمه ای و درمانی و رفع نواقص دانست و اضافه کرد : در این سفر مدیران حوزه سرمایه گذاری تامین اجتماعی  هم حضور دارند تا امکان سرمایه گذاری بیشتر در این استان را بررسی کنند.
در پایان این نشست  اعضای مجمع نمایندگان شهرستانهای استان گیلان، ضمن تقدیر از خدمات ارائه شده  تامین اجتماعی در این استان، مسائل و مشکلات حوزه انتخابیه خود را اعلام کردند و خواستار افزایش سرمایه گذاری تامین اجتماعی و ارتقای خدمات درمانی از سوی این سازمان  در استان  گیلان شدند.

*********************************************************************

باهدف دیداربامقامات ومسئولان وشرکای اجتماعی و بازدید ازواحدهای تابعه انجام می شود
سفر مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی به استان گیلان


دکتر سید تقی نوربخش مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی ، به همراه معاونان ، مشاوران ومدیران ارشد ستادی باهدف دیدار بامقامات ومسئولین استانی وبازدید ازواحدهای بیمه ای و درمانی وپروژه های سازمانی به استان گیلان سفر می کند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی ، دراین سفر برنامه های مختلفی همچون برگزاری نشستهای جداگانه با نماینده ولی فقیه دراستان ، استاندارگیلان ، مجمع نمایندگان وشرکای اجتماعی مشتمل برتشکلهای کارگری ، مجامع کارفرمایی وکانونهای بازنشستگی انجام می شود .
بازدید ازشعبه ودرمانگاه بندرانزلی ، شرکت چوکا ازمجموعه های وابسته به شرکت سرمایه گذاری سازمان تامین اجتماعی ( شستا ) ، کلنگ زنی پروژه ساختمان جدید شعبه بندرکیاشهر، بازدید ازشعب آستانه اشرفیه ولاهیجان ، هتل فجرلاهیجان ازمجموعه های وابسته به شرکت رفاه گسترسازمان تامین اجتماعی ، شعبه ودرمانگاه لنگرود ازدیگربرنامه های پیش بینی شده دراین سفر است .
برگزاری شورای اداری مشترک اداره کل ومدیریت درمان تامین اجتماعی استان وتجلیل ازسعیدحسنی پوریکی از کارکنان تامین اجتماعی شعبه کوچصفهان وقهرمان طلائی مسابقات کاراته اینچئون کره جنوبی ، ازدیگربرنامه های این سفر است.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: