کد خبر: ۴۲۸۵۱
تاریخ انتشار: ۱۵:۱۷ - ۱۳ آذر ۱۳۹۳ - 2014December 04

به گزارش شفا آنلاين،به نقل از سایت «دیلی میل»، لاندن که روزگاری پسر باانرژی و پرجنب‌وجوشی بود و عاشق دوچرخه‌سواری و بازی با دوستانش در پارک، حالا دیگر انگیزه این کارها را هم ندارد.

داستان عجیب پسری که نه گرسنه می‌شود و نه تشنه+عکس


پدر و مادرش او را به بیمارستان‌های 5 شهر مختلف آمریکا بردند تا شاید دلیل این بیماری معلوم شود، اما پزشکان نتوانستند به هیچ نتیجه خاصی برسند. حتی پزشکان «کلینیک مایو» که شهرت جهانی دارد هم موفق به پیدا کردن عامل بیماری او نشدند. حالا موسسه ملی سلامت در امریکا که هرسال نادرترین پرونده‌های پزشکی را بررسی می‌کند، قصد معاینه این پسر کوچک را دارد که وزنش از 47 کیلو به حدود 31 کیلوگرم رسیده است.


پدر و مادرش هر کاری که از دستشان برآمده انجام داده‌اند تا لاندن را تشویق به خوردن غذا کنند اما او به‌ندرت بیش از یک گاز از ساندویچ و چندتایی سیب‌زمینی سرخ‌شده می‌خورد. وقتی هم برادر 9 ساله‌اش برای بازی بیرون می‌رود، او ترجیح می‌دهد روی مبل دراز بکشد. او پارسال 65 روز مدرسه نرفت. پدر و مادرش می‌گویند، شاید برای غذا دادن به لاندن مجبور شوند لوله وارد بدنش کنند تا مواد مغذی مستقیم وارد شکمش شود. این خانواده از دیگران کمک خواسته‌اند تا هرکسی در این مورد اطلاعاتی دارد و می‌تواند کمکشان کند، به آن‌ها خبر دهد.




سلامانه




نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: