کد خبر: ۴۲۷۹۹
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۸ - ۱۳ آذر ۱۳۹۳ - 2014December 04
شفا آنلاين-این روزها هر چه سر و وضع لباس‌ها ژولیده تر، چسبان‌تر و تنگ‌تر باشد، تقصیرها را گردن واژه‌ای به نام مد می‌اندازند اما از بد ماجرا طراحان مد اصلاً به سلامتی افراد فکر نمی‌کنند و اینجاست که باید تاوان مدهای ناسالم را افراد بپردازند.

به گزارش شفا آنلاين،پوشیدن مانتوها و پیراهن‌های چسبان از جریان اکسیژن کافی به معده جلوگیری کرده و سوخت و ساز بدن را کند می‌کند.


 لباس‌های چسبان و جذب روی دیافراگم (دیافراگم ماهیچه‌ای است که بین حفره قفسه سینه و حفره شکمی قرار دارد.)فشار وارد می‌کند و باعث ایجاد ناراحتی در شکم و معده می‌شوند. اگر از درد و ناراحتی معده خسته شده‌اید و مدام شانه‌ها و گردن تان را ماساژ می‌دهید بهتر است نگاهی به سر و وضع لباس هایتان بیندازید. پوشیدن لباس‌های چسبان مثل این می‌ماند که یک دست تان را روی قفسه سینه و دست دیگر را روی شکم قرار داده و به آن فشار وارد می‌کنید.

مطالعات نشان می‌دهند، شلوارهای جین تنگ مشکلات متعددی از جمله عفونت‌های دستگاه ادراری، بیضه پیچ خورده و ضعف مثانه را در مردان ایجاد می‌کنند. بروز عفونت در دستگاه تناسلی تعداد اسپرم‌های تولیدی را کم و دستگاه تناسلی را به عفونت قارچی مبتلا می‌کند. همچنین پوشیدن لباس زیر تنگ باعث رشد عفونت‌های قارچی در کشاله  ران می‌شود.





نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: