کد خبر: ۴۲۶۴۴
تاریخ انتشار: ۱۴:۴۷ - ۱۵ آذر ۱۳۹۳ - 2014December 06
دکتر جباروند درگفتگوي اختصاصي باشفاآنلاين خبر داد:
شفا آنلاین- رئیس بیمارستان فارابی تأکید کرد: با توجه به آغاز طرح تحول نظام سلامت مراجعین ما طی ماه های اخیر به طور قطع 15 تا 20 درصد افزایش یافته که این امر اندکی میزان ظرفیت بیمارستان را تهدید می کند.

دکتر محمود جباروند در گفتگوی اختصاصی با شفا آنلاین ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: اما به طور کلی خوشبختانه مشکلی از نظر اجرای طرح تحول نظام سلامت در بیمارستان فارابی نداریم و به همه مراجعین به خوبی ارائه خدمت می شود.

وی خاطرنشان کرد: در راستای افزایش مراجعین و تهدید ظرفیت ما در بیمارستان، با ساخت مجموعه ای که در دستور کار داریم امیدواریم موفق به حل این مشکل شویم.

وی تصریح کرد: به این منظور فاز اول ساخت بیمارستان جدید جنب بیمارستان فارابی آغاز شده و حدود یک ماه آینده مرحله عملیاتی و گودبرداری نیز کلید خواهد خورد.

جباروند با اعلام رضایت از حمایت های دولت و وزیر بهداشت؛ به شفا آنلاین گفت: کارانه پزشکان و پرسنل ما به روز است و خوشبختانه هیچ معوقه ای به آنها نداریم.

وی در پاسخ به این که وضعیت تجهیزات چشم پزشکی ایران با توجه به مشکلات ارز و شرایط تحریم ها چگونه است، بیان کرد: الحمدالله خیلی خوب است، مشکلی در این زمینه نداریم و ما بهترین تجهیزات را طی ماه های اخیر خریداری کردیم و از نظر تأمین آنها هم مشکلی نداریم.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: