کد خبر: ۴۲۵۸۰
تاریخ انتشار: ۱۵:۱۷ - ۱۱ آذر ۱۳۹۳ - 2014December 02
شفا آنلاین:ناصری پور گفت: مردم در مراکز درمانی دولتی نیز بهترین خدمات چشم پزشکی را دریافت می‌کنند هر چند در زمینه تهیه داروهای کمیاب چشم پزشکی مشکلاتی داریم.
به گزارش شفا آنلاین،مسعود ناصری پور، دبیر اجرای کنگره سالانه انجمن چشم پزشکی در حاشیه همایش انجمن چشم پزشکی ایران گفت: برای ورود برخی داروها و دستگاه های چشم پزشکی به کشور با مشکلاتی روبرو هستیم این مشکلات با تمهیدات مختلف در این زمینه برطرف م‌شود.

وی افزود: در سالهای گذشته با کمبود اعتبارات در زمینه چشم پزشکی مواجه بودیم این مسئله در حال برطرف شدن است طرح تحول سلامت نیز تغییر قابل توجهی در زمینه ارائه خدمات چشم پزشکی به وجود آورده است.

دبیر اجرایی همایش بطور سالانه انجمن چشم پزشکی ادامه داد: مردم در مراکز آموزشی و درمانی دولتی نیز بهترین خدمات چشم پزشکی را دریافت می‌کنند هر چند در زمینه تهیه داروهای کمیاب چشم پزشکی با مشکلات روبرو هستیم.

ناصری پور با اشاره به داروهای گران چشم پزشکی اظهار داشت: داروهای بیماری‌های پیری پرده شبکیه و تومورهای چشمی هزینه زیادی را برای بیماران مبتلا به این بیماری‌ها در پی دارد این داروها از طریق موسساتی چون محک و مراکز آموزشی، درمانی در اختیار بیماران قرار می‌گیرد.

وی تصریح کرد: داروهای گران و کمیاب بیماری‌های چشم تعداد قابل توجهی نیست با رایزنی با شرکت های دارویی می توان آن موارد را تهیه کرد و در دسترس بیماران قرار داد.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: