کد خبر: ۴۲۴۸۸
تاریخ انتشار: ۰۳:۳۰ - ۱۱ آذر ۱۳۹۳ - 2014December 02
شفاآنلاين :مراسم تقدیر از رتبه هاي برتر آزمون دانشنامه تخصصی و فوق تخصصی سال 93 دانشگاه شهيد بهشتي با حضوردکتر پیوندی رییس دانشگاه روز دوشنبه 10 آذر در تا لار ابن سینای دانشکدهپزشکیبرگزار شد

به گزارش شفاآنلاين ؛دکتر پیوندی رئیس دانشگاه در مراسم تقدیر از دستیاران برتر تخصصی و فوق تخصصی بورد 93 و گروههای آموزشی برتر دانشگاه اعلام کرد:دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی 14 درصد رتبه های اول تا سوم آزمونهای بورد تخصصی کشور و 23 درصد رتبه های برتر آزمونهای بورد فوق تخصصی کشور را از آن خود کرده است .

دکتر پیوندی در این مراسم ضمن تبریک به برگزیدگان آزمون بورد تخصصی و فوق تخصصی سال 93 دانشگاه از تلاشهای بی وقفه مدیران گروههای بالینی و آموزشی و اعضای هیات علمی و اساتید دانشگاه تقدیر کرد که با اخلاص و سعه صدر در راستای ارتقای علمی دانش و منزلت دستیاران دانشگاه فعالیت می کنند و حاصل تلاش آنان تربیت دانش آموختگانی است که می توانند خدمات شایسته ای را به مردم ارایه دهند.

وی در ادامه از تمامی دستیاران دانشگاه که ضمن کسب علم و مهارت در عرصه خدمت رسانی به مردم نیز نهایت تلاش خود را بکار می بندند تقدیر کرد و گفت: امتحانات بورد علاوه بر این که یکی از آزمونهایی است که مهارت دانشی و بالینی فراگیران را مورد ارزیابی قرار می دهد ، شاخص برتری جویی و افتخار دانشگاهها نیز محسوب می شود . خوشبختانه با تلاش شما عزیزان و اساتید، در این دوره از آزمونها نیز دانشگاه توانست رتبه های خوبی کسب کند که جای تقدیر دارد.

وی خطاب به دستیاران برتر دانشگاه گفت : بخاطر داشته باشید برگزیدگان در هر رده ای بعنوان الگو محسوب می شوند و دیگران به آنها تاسی کرده و از رفتارهای آنان تاثیر خواهند پذیرفت. بنابراین وظیفه سنگینی برعهده شما عزیزان است و سعی کنید الگوهای خوبی برای دیگران باشید.

دکتر پیوندی با اشاره به سختی های حرفه پزشکی خاطرنشان کرد: گرچه در حرفه مقدس پزشکی سختی های بسیاری را از همان آغاز ورود به این رشته باید تحمل کرد تا به جایگاهی برسیم که منشا خیر و برکت باشیم اما لذتی که در ارایه خدمت به مردم درمند و کاهش آلام آنان وجود دارد همه این سختی ها را از یاد می برد.

رئیس دانشگاه در ادامه سخنان خود بر اهمیت کسب مهارتهای ارتباطی و حرفه ای توسط دستیاران و دانشجویان تاکید کرد و از مدیران گروهها ، روسای بخشها ، اعضای هیات علمی و اساتید خواست با برگزاری کلاسها و دوره های مختلف سعی کنند مهارتهای لازم در این خصوص را به دستیاران آموزش دهند .

دکتر پیوندی در بخش دیگری از سخنان خود اعلام کرد: دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی 14 درصد رتبه های اول تا سوم آزمونهای بورد تخصصی کشور و 23 درصد رتبه های برتر آزمونهای بورد فوق تخصصی کشور را از آن خود کرده است که این امر نشان دهنده توان بالای دانشگاه است و در آینده نیز باید سعی کنیم با همدلی و همراهی در راستای سرافرازی و سربلندی کشور و دانشگاه بکوشیم.

دکتر پیوندی در ادامه سخنان خود به موضوعاتی نظیر توجه به تسهیلات رفاهی دستیاران در بخشها، عدم منافات حضور دستیاران در بخش با درس خواندن آنها، کسب مهارتهای بالینی در مواجهه مستقیم با بیمار ، ضرورت پررنگ تر شدن حضور اساتید دانشگاه در هیات های ممتحنه بورد و... اشاره کرد .

دکتر پیوندی در خاتمه سخنان خود با اشاره به توانمندی بالای دانشگاه خاطرنشان کرد: امیدوارم در سال آینده شاهد کسب رتبه های برتر بیشتری از دانشگاه در آزمونهای بورد باشیم که لازمه تحقق این امر انجام برنامه ریزی های لازم توسط معاونت آموزشی و مدیران گروهها و بستر سازی مناسب برای این منظور است . بنابراین امروز تصمیم بگیرید تا انشاءا... شهریور آینده افتخارآفرینی بیشتری را برای دانشگاه داشته باشیم.


نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: