کد خبر: ۴۱۷۵۲
تاریخ انتشار: ۱۴:۰۸ - ۰۴ آذر ۱۳۹۳ - 2014November 25
شفاآنلاین :دکتر بهرام عین الهی رئیس قطب چشم کشور درخصوص آثار مثبت و ارزشمند طرح تحول نظام سلامت اظهار داشت: این طرح عظیم ملی که از اوایل سال شروع شده یکی از طرح های انقلابی و جهادی است که در درازمدت می تواند تاثیرات چشمگیری در درمان مردم بگذارد.
به گزارش شفا آنلاین ،رئیس قطب چشم پزشکی کشور خاطرنشان کرد: همواره آرزوی تمام پزشکان و اساتید دانشگاه های علوم پزشکی، برقراری یک نظام عدالت محور و صحیح در حوزه سلامت بوده است که ضمن ارایه خدمات درمانی مطلوب و با کیفیت بالا به مردم شریف کشورمان بتواند حقوق پزشکان را نیز رعایت کند.

 استاد برجسته دانشگاه با اشاره به اهمیت اجرای مرحله سوم طرح تحول نظام سلامت و لزوم اجرای دقیق و صحیح مفاد کتاب ارزشهای نسبی خدمات سلامت گفت: روح کلی کتاب ارزشهای نسبی خدمات سلامت این است که تعرفه های معقول جایگزین دریافت و پرداخت های غیر متعارف از سوی پزشکان و بیماران شود.

دکتر عین اللهی با اشاره به لزوم بررسی های بیشتر برای این کتاب خاطرنشان کرد: تعرفه گذاری معقول در بلندمدت تاثیر شگرفی در رابطه پزشک و بیمار خواهد داشت.

وی افزود: با توجه به این که مردم باید پرداخت های مشخص و معینی داشته باشند و بطور مثال در مراجعه به پزشکان با مبالغ متفاوت مواجه نشوند؛ مسلما این تعرفه گذاری باعث ایجاد و افزایش رضایت مندی در بیماران و مردم عزیزمان نیز خواهد شد.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: