کد خبر: ۴۱۵۴۹
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۷ - ۰۳ آذر ۱۳۹۳ - 2014November 24
دکتر قیامت درگفتگو با شفاآنلاين خبرداد:
شفا آنلاين : عضو هیات مدیره نظام پزشکی تهران بزرگ، از اعمال تغییرات اساسی در نحوه مدیریت وعمليات ساخت پروژه برج مسکونی، اقامتی سیمرغ اقدسیه خبر داد.

دکتر محمد مهدی قیامت، معاون سازمان نظام پزشکی تهران بزرگ درگفتگوي اختصاصي با شفاآنلاين ضمن بيان اين مطلب تصریح کرد: برج 20 طبقه سیمرغ که 9 ماه قبل به عنوان یک اقدام رفاهی و فرصت سرمایه گذاری با ارزش افزوده مناسب به جامعه پزشکی عرضه شده بود، با وجود استقبال شایان توجه جامعه پزشکی و عضویت تعداد زیادی از پزشکان، دندان پزشکان، داروسازان و . . . در آن ، به علت مشکلات مدیریتی شرکت تعاونی مسکن پزشکان تهران -به عنوان متولی اصلی، بویژه عدم تعامل مناسب تعاونی مذکور با سازمان نظام پزشکی و گروه سازندگان- با وقفه اي روبرو گردید .لذا به منظور خروج از رکود و همچنین حفظ سرمایه ها و حقوق مادی و معنوی همکاران حاضر در این پروژه و ساخت و تحویل پروژه در موعد مقرر و پیرومذاکرات فراوان، سرانجام شرکت تعاونی مسکن پزشکان تهران از مدیریت این پروژه عظیم ، خلع ید شد وهیات امنای متشکل از معتمدین جامعه پزشکی از رشته های مختلف جایگزین تعاونی شد.

رییس هیات امنای پروژه برج سیمرغ اقدسیه افزود: هیات امنای پروژه ، ضمن تعامل سازنده با گروه سازندگان برج، بر تمامی مراحل ساخت و تحویل این پروژه ارزشمند که در یکی از مرغوبترین نقاط شمال تهران با بهترین طراحی مهندسی و بهرمندی از برندهای معروف و معتبر صنعت برج سازی تهران در حال ساخت می باشد، نظارت کامل دارد.

رئيس انجمن بيهوشي ومراقبتهاي ويژه كشور به اعضای جامعه پزشکی که علاقمند به عضویت در این پروژه عظیم هستند، اطمینان داد که هیات امنا تمامی تمهیدات حقوقی و قانونی و فنی را به منظور ساخت و تحویل به موقع پروژه به کار گرفته است.

براساس اين گزارش، روال پذیرش اعضای جدید در پروژه برج سیمرغ اقدسیه با شرایط و تسهیلات مناسب ، زیر نظر هیات امناء از ابتدای آذرماه 1393 آغاز گردید. علاقمندان نيز می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره های 22480686 22480688 و 22480693 تماس حاصل نمايند.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
یاور
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
0
0
چرا نظر منو ثبت نکردین؟
همكار مطلع
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۷
0
5
انشالله با نيت خيري كه داريد در اين امر موفق باشيد ولي چه خوب بود كه قبل از كنار گذاشتن شركت تعاوني مسكن پزشكان كه بدرستي هم صورت پذيرفته،فكري به حال ان پزشكاني كه در اين پروژه مطالباتي از تعاوني مسكن دارند ولي توجهي به انها نميشود و حقوق مادي و معنوي شان ناديده گرفته شده هم ميكرديد .
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: