کد خبر: ۴۰۶۳۲
تاریخ انتشار: ۰۵:۰۰ - ۲۵ آبان ۱۳۹۳ - 2014November 16
شفا آنلاین:هاشمی در امضا تفاهم نامه همکاری با دانشگاه علامه طباطبایی گفت: سازمان بهزیستی کشور 159عنوان فعالیت در حوزه‌های تب‌دار دارد و هر فرد ضایعه نخاعی سالیانه 100میلیون تومان برای کشور هزینه در بر دارد.
 به گزارش شفا آنلاین، دکتر همایون هاشمی رئیس سازمان بهزیستی کشور در امضا تفاهم نامه این سازمان با دانشگاه علامه طباطبایی گفت: سازمان بهزیستی کشور 3تا 5درصد از منابع خود را صرف مسائل پژوهشی می کندتا بتواند به این وسیله خدمات موثری به گروه هدف خود ارائه نماید.
 
وی ادامه داد: این سازمان پیکره قوی و تنومندی داشته که سعی می کند دانش سازمانی خود را افزایش داده و آن را به روز رسانی کند.

 هاشمی تصریح کرد: سازمان بهزیستی کشور 159عنوان فعالیت در حوزه‌های مختلف از جمله حوزه مداخلات اجتماعی، پیشگیری، توانمند بخشی مدیریت دارد.
 
وی اظهار داشت:‌ هر فرد ضایعه نخاعی سالیانه 100میلیون برای کشور هزینه در بر دارد که لازم است گام‌های موثر در جهت پیشگیری از آن برداشته شود چرا که سرانه پیشگیری در کشور پایین است.

رئیس سازمان بهزیستی کشور خاطر نشان کرد: سازمان بهزیستی تمام تلاش خود را می‌کند تا در مسیر علمی گام برداشته و بتواند به بهره وری لازم برسد.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: