کد خبر: ۴۰۴۳۸
تاریخ انتشار: ۰۶:۰۰ - ۲۳ آبان ۱۳۹۳ - 2014November 14
شفا آنلاين- بسیاری از بیمارانی که از بیماری‌ سوزش معده رنج می‌برند، نمی‌دانند که نکته کلیدی در درمان آنها، ‌ساعت مصرف داروهایشان است. معمولا این بیماران، داروهای کاهنده اسید معده را به‌موقع نمی‌خورند و باعث کاهش چشمگیر اثر دارو و از دست رفتن هزینه‌ای می‌شوند که برای خرید آن پرداخت کرده‌اند.

به گزارش شفا آنلاين، و به نقل از هلث‌دی نیوز، دکتر ولف، متخصص گوارش تاکید می‌کند که برای اثربخشی مناسب داروهایی که به منظور کاهش سوزش معده تجویز می‌شوند، باید آنها را قبل از صرف صبحانه مصرف کنید. در غیر این صورت، خوردن دارو در زمان نامناسب، هیچ سودی به حال شما و بیماری‌تان نخواهد داشت. دکتر ولف می‌گوید که ما تعجب می‌کنیم که چرا با اینکه روی بروشور این داروهای کاهنده اسید معده، تاکید شده که آنها را قبل از صرف صبحانه مصرف کنید، بازهم بیش از نیمی از بیماران، آنها را در وقت مناسب خود نمی‌خوردند. سوزش معده، بیماری دردناکی است که با حس سوختن زیر جناق سینه خودش را نشان می‌دهد.

 

این ناراحتی حداقل ماهی یک مرتبه در 44 درصد از آمریکایی‌ها بروز می‌کند و آنها را آزار می‌دهد. حدود 7 درصد آمریکایی‌ها هم از سوزش روزانه معده خود رنج می‌برند. برگشت اسید معده به مری، شایع‌ترین دلیل ابتلا به سوزش معده است و افراد مبتلا باید غذاهای ترش، تند، شور، دودی و سرخ‌کرده را با احتیاط مصرف کنند. ضمن اینکه این افراد باید حداقل تا نیم ساعت پس از صرف غذا هم دور خوابیدن را خط بکشند.




نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: