کد خبر: ۴۰۰۶۶
تاریخ انتشار: ۲۳:۱۴ - ۱۸ آبان ۱۳۹۳ - 2014November 09
شفاآنلاین :برنامه «خیابان بهبودی» شبکه رادیویی سلامت، 19 آبان ماه با موضوع «بی نظمی و شلختگی» از موج اف ام ردیف ۱۰۲ مگاهرتز ‏تقدیم شنوندگان صدای دانش، نشاط و آرامش می‌شود‎
.به گزارش شفاآنلاین، برنامه «خیابان بهبودی» دوشنبه با حضور دکتر فرشاد شیبانی، روان شناس از ساعت 17:05 دقیقه به مدت 80 دقیقه به این سوال ‏که فرض کنید وارد مکانی شدید که توسط یک فرد بی نظم و شلخته اداره می شود چه حسی پیدا می کنید؟، پاسخ می دهد.
یادآور می شود، این برنامه زنده رادیویی به تهیه کنندگی «سیما غفاری» و گویندگی «مصطفی مصطفوی» کاری از گروه سلامت روان و خانواده ‏رادیو سلامت است که تلاش دارد تا با زبانی ساده توجه مخاطب خود را به نکاتی جلب کند که باعث کمک به بهبود سلامت ‏روان او می شود و در عین حال لحظات عصر گاهی مفرحی را برایش ایجاد کند.
پیش داوری در «پشت پلک صبح» رادیو سلامت
برنامه «پشت پلک صبح» رادیو سلامت، بامداد دوشنبه (19 آبان ماه) با موضوع «قضاوت و پیش داوری» از موج اف ام ردیف 102 مگاهرتز پخش می شود.
 برنامه «پشت پلک صبح» به تهیه کنندگی «حسین فنایی» و گویندگی «مصطفی مصطفوی»، بامداد شنبه از ساعت ۰:۳۰ الی ۲:۳۰ با حضور مشایخ، جامعه شناس به بررسی «قضاوت و پیش داوری» می پردازد.
گفتنی است، برنامه «پشت پلک صبح» به نویسندگی «پیمان پناهی» در راستای ارتقای دانش مخاطبان در حوزه سلامت و تغییر نگرش در افراد شب کار، در گروه سلامت اجتماعی رادیو سلامت تهیه و به عنوان یکی از برنامه های پر مخاطب و پر محتوا شناخته شده است.
شوهران مامانی به روایت رادیو سلامت
برنامه «سايبان آرامش» راديو سلامت، 19 آبان ماه با موضوع بررسی تأثیر وابستگی شوهران به مادرانشان در بروز اختلافات زناشویی، از صداي دانش، نشاط و آرامش پخش مي‌شود.
 برنامه 40 دقيقه‌اي «سايبان آرامش» کاري از گروه سلامت روان و خانواده راديو سلامت است که به ‏منظور افزايش دانش سلامت روان جامعه در بخش هاي از قبيل نمايش، گزارش، مصاحبه به ارائه شاخص‌هاي صحيح و اصولي ‏سلامت روان مي‌پردازد.
این برنامه، دوشنبه با حضور دکتر ابراهیمی مقدم، روان شناس موضوع ‏ «تأثیر وابستگی شوهران به مادرانشان در بروز اختلافات زناشویی» را مورد بحث و بررسی قرار می دهد.
یادآور می شود، برنامه «سايبان آرامش» با حضور کارشناسان همه روزه از شنبه تا پنجشنبه به صورت زنده از ساعت ‏‏13:20 تا 14 از  راديو سلامت پخش مي‌شود.
مهارت های ارتباطی به روایت رادیو سلامت
برنامه «خانه ما» شبكه راديويي سلامت دوشنبه 19 آبان به موضوع «مهارت های ارتباطی» می پردازد.
 دكتر کيهاني نيا، روان‌شناس با حضور در برنامه «خانه ما» روز 19 آبان ماه از ساعت 20:50 به مدت 20 دقيقه به موضوع آسیب های لجبازی در ارتباط با دیگران مي پردازد.
این برنامه به تهيه‌كنندگي سيما غفاري با ساختار تركيبي و نمايشي كاري از گروه سلامت روان و خانواده اين شبكه است كه با هدف استحكام و دوام نهاد خانواده با ايجاد فضاي آموزشي در قالب نمايش به دادن راهكارهاي عملي با حضور كارشناسان براي ايجاد تغييرات در روابط خانوادگي و بهبود روابط بين فردي براي رسيدن به سلامت روان درخانواده مي پردازد.
یادآور می شود، برنامه رادیویی «خانه ما» با رويكردي طنز و شاد، باورهاي غلط درخانواده را بررسي مي كند.
آشنایی با اقدمات اورژانسی مسمومیت با سموم دفع آفات در رادیو سلامت
برنامه «تلنگر» با رویكرد سوانح و حوادث خانگی، 19 آبان با موضوع «پیشگیری از مسمومیت با سموم دفع آفات» تقدیم شنوندگان صدای دانش، نشاط و آرامش می‌شود.
 «تلنگر» عنوان برنامه‌ای است كه به منظور ارتقای سطح آگاهی مخاطبان و افزایش سلامت جامعه با رویكرد آموزشی، هشدارهای لازم در خصوص سوانح و حوادث خانگی را به مخاطبان ارائه می دهد. این برنامه روز دوشنبه 19 آبان، پیشگیری از مسمومیت با سموم دفع آفات توسط دکتر افشاری، متخصص سم شناسی بیان و اقدامات لازم برای چگونگی برخورد با افراد حادثه دیده مطرح می‌شود.
گفتنی است، این برنامه كاری از گروه سلامت جسم و پیشگیری رادیو سلامت است كه روزهای شنبه، دوشنبه و چهارشنبه هر هفته از ساعت 11:50 به مدت 10 دقیقه با موضوعات متعددی از جمله سوختگی، مسمومیت و سوانح خانگی بر روی موج اف ام ردیف 102 مگاهرتز پخش می شود.
بررسي علل ترش کردن و سوزش سر دل در مجله پزشكي
برنامه «مجله پزشكي» شبكه راديويي سلامت، 19 آبان ماه به بررسي علل ترش کردن و سوزش سر دل اختصاص دارد.
برنامه «مجله پزشكي» به منظور ارتقاي سطح سلامت جامعه و آگاهي از راه‌هاي پيشگيري از بيماري‌ها، هر روز يكي از ‏موضوعات حوزه سلامت را با حضور کارشناسان بررسی می کند. ‎‎دکتر نیک پور، فوق تخصص بیماری های گوارش و کبد، دوشنبه در برنامه «مجله پزشكي» از ساعت 15:05 الي 16:00 درباره علل ترش کردن و سوزش سر دل صحبت مي كند.
یادآور می شود، برنامه «مجله پزشكي» كاري از گروه سلامت جسم و پيشگيري راديو سلامت است که هر روز از موج اف ام تقدیم شنونده های صداي دانش، ‏نشاط و آرامش مي‌شود.
افق روشن تحول در نظام سلامت
برنامه «افق روشن» راديو سلامت، دوشنبه، موضوع «تحول در نظام سلامت و رضایت مندی» را روی موج اف ام ردیف 102 مگاهرتز می برد.
در برنامه «افق روشن» این شبكه رادیویی، 19 آبان ، دکتر سید محمد حسین میر دهقان، مدیر کل نظارت و اعتبار بخشی امور درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور به بررسی موضوع «تحول در نظام سلامت و رضایت مندی» می پردازد.
گفتنی است، برنامه «افق روشن» به سردبیری فاطمه شهبازی كاری از گروه سلامت اجتماعی روزهای شنبه به موضوعات زیست‌محیطی، دوشنبه‌ها به حقوق شهروندی و آموزش شهروندی و چهارشنبه‌ها به فضاهای شهری عمومی اختصاص دارد.
فراسو و ناباروری زنان
برنامه «فراسو» شبکه راديويي سلامت 19 آبان با  موضوع «ناباروری زنان» بر روي موج اف ام ردیف 102 مگاهرتز پخش مي شود.
 «فراسو» عنوان برنامه اي از گروه سلامت جسم و پيشگيري شبکه راديويي سلامت كه از بخش هاي مختلفي  در حوزه سلامت تشكيل شده است، اين برنامه هر روز اختصاص به يكي از حوزه هاي سلامت جسم و سبك زندگي دارد که روز دوشنبه با حضور دکتر سروی، جراح و متخصص زنان و زایمان با موضوع ناباروری در زنان تقديم شنوندگان صداي دانش، نشاط و آرامش مي شود.
در اين برنامه هر روز از يكي از پزشكان متخصص در زمينه هاي پزشكي دعوت مي شود تا در كنار كارشناس مجري برنامه به سوالات و پيامك هاي شنوندگان  پاسخ دهند و راهكارهاي مناسب  را ارائه مي‌دهند. رويكردهاي ديگر  اين برنامه آگاهي ، اطلاع رساني ، تغيير باورهاي غلط در موضوعي مشخص خواهد بود..
گفتني است، برنامه 30 دقيقه اي« فراسو» شنبه تا پنچشنبه از ساعت 8:30  از  راديو سلامت پخش مي شود.
 

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: