کد خبر: ۴۰۰۱۴
تاریخ انتشار: ۱۳:۲۵ - ۱۸ آبان ۱۳۹۳ - 2014November 09
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در نامه ای به «محمد سرافراز»، رییس جدید سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی گفت: موفقیت طرح های کلان تحول بهداشت و درمان کشور نیاز به همراهی جدی و مستمر سازمان صدا و سیما دارد.

به گزارششفا آنلاين، به نقل ازپایگاه خبری و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، «سیدحسن هاشمی» در این نامه ضمن اعلام آمادگی حوزه بهداشت و درمان برای همکاری با سازمان صدا و سیما خاطر نشان کرده است: تبیین سیاست های کلی نظام سلامت، ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری و طرح های کلان تحول بهداشت و درمان که با حمایت رییس جمهور و نمایندگان مجلس به اجرا درآمده اند، به همراهی مستمر و جدی همکاران سازمان صدا و سیما نیازمند است.

 امروز رسانه ها تنها یک واسطه برای اطلاع رسانی نیستند. رسانه نقش مربی از دوران کودکی تا کهنسالی را برعهده گرفته و قویترین ابزار در انتقال فرهنگ و به تعبیر بهتر برای ساختن شهر، کشور و جهانی سالم تر است. در چنین فضایی باید با دقت، صداقت و هوشیاری عمل کرد تا کلام رسانه بر دل ها بنشیند و آن شود که باید.

در نامه وزیر هم چنین آمده است:' در حوزه بهداشت و درمان نیز ما آماده همکاری با صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران هستیم تا در سایه این تعامل بتوانیم وظیفه خود در قبال ملت شریف ایران را به انجام رسانیم. تبیین سیاست های کلی نظام سلامت، ابلاغی مقام معظم رهبری و طرح های کلان تحول بهداشت و درمان که با حمایت رییس جمهور و نمایندگان مجلس به مرحله اجرا درآمده اند نیز از جمله اقداماتی است که به همراهی جدی و مستمر جناب عالی و همکاران تان نیازمند است.'

در پایان این نامه خطاب به سرافراز ، نوشته شده است:' امیدوارم در این جایگاه نیز چونان همیشه شاهد موفقیت های روزافزون تان باشیم.'




خبرانلاین




نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: