کد خبر: ۳۹۹۳۱
تاریخ انتشار: ۱۷:۲۰ - ۱۷ آبان ۱۳۹۳ - 2014November 08
شفاآنلاين:برنامه «پشت پلك صبح» راديو سلامت، بامداد يكشنبه 18 آبان با موضوع «نقش باور در زندگی چیست؟» از موج اف ام رديف ۱۰۲ مگاهرتز پخش مي شود
به گزارش شفاآنلاين، برنامه «پشت پلك صبح» به منظور ارتقای سطح دانش مخاطبان در حوزه سلامت و تغيير نگرش در افراد شب كار، در گروه سلامت معنوی و سبك زندگی سالم این شبکه رادیویی تهيه شده است.
این برنامه به تهيه كنندگي مرتضي ميلاني و گويندگی رضا شجاعي بامداد یکشنبه از ساعت 0:30 الي 2:30 با حضور استاد علیرضا احمدی با موضوع «نقش باور در زندگی چیست؟» تقديم شنوندگان صداي سلامتی می شود.
 برنامه شبانگاهی «پشت پلك صبح» هر شب از راديو سلامت پخش می شود و به عنوان يكی از برنامه هاي پرمحتوا با بخش های متنوع شناخته شده و در آن كارشناسان مختلف حوزه سلامت درباره سلامت جسمی، روحی، اجتماعی و معنوی صحبت می كنند.
گفتنی است؛ ورزش، طراوت خانوادگی، تغذيه از جمله موضوعات برنامه «پشت پلك صبح» است.
تغذیه به روايت «صبح و زندگي» راديو سلامت
شبکه راديويي سلامت، 18 آبان در برنامه «صبح و زندگي» به بررسي موضوع «تغذیه» مي‌پردازد.
به گزارش روابط عمومي راديو سلامت، برنامه «صبح و زندگي» کاري از گروه سلامت جسم و پیشگیری راديو سلامت است که یکشنبه 18 آبان با حضور دکتر وفا، متخصص تغذیه و رژیم درمانی به اين سوال که «نان سنتی یا نان صنعتی کدام را مصرف می کنید؟ چرا؟» پاسخ مي دهد.
گفتني است، برنامه «صبح و زندگي» از شنبه تا پنجشنبه هر هفته از ساعت 7:10 به مدت 80 دقيقه از موج اف ام رديف 102 مگاهرتز تقديم شنوندگان صداي دانش نشاط و آرامش مي‌شود.
بررسي واکنش های پوستی ناشی از دارو در برنامه «فراسو»
برنامه «فراسو» شبکه راديويي سلامت، يکشنبه 18 آبان به موضوع «واکنش های پوستی ناشی از دارو» مي پردازد.
 در برنامه 30 دقيقه اي «فراسو» که کاري از گروه سلامت جسم و پيشگيري راديو سلامت است، هر روز از يكي از پزشكان متخصص در زمينه هاي پزشكي دعوت مي شود تا در كنار كارشناس مجري برنامه به سوالات و پيامك هاي شنوندگان پاسخ و راهكارهاي مناسب را ارائه مي دهد.
اين برنامه، يکشنبه با حضور دکتر داوودي، متخصص پوست و مو به بررسي پرمويي و علت هاي آن مي پردازد.
گفتني است، برنامه «فراسو» شنبه تا پنچشنبه هر هفته از ساعت 8:30  بر روي موج اف ام رديف 102 مگاهرتز تقديم شنوندگان صداي دانش، نشاط و آرامش مي شود.
بررسی ویژگی های روانشناختی افراد زود انگیخته
برنامه «سايبان آرامش» راديو سلامت با موضوع «ویژگی های روانشناختی افراد زود انگیخته» از صداي دانش، نشاط و آرامش پخش مي‌شود.
برنامه «سايبان آرامش» با حضور دکتر علي ناظري آستانه، روان پزشک به بحث و بررسي پيرامون ویژگی های روانشناختی افراد زود انگیخته مي‌پردازد.
«سايبان آرامش» کاري از گروه سلامت روان و خانواده شبکه راديويي سلامت است که با هدف ارتقاي سواد سلامت روان جامعه در بخش هاي چون نمايش، گزارش، مصاحبه به ارائه شاخص‌هاي صحيح و اصولي سلامت روان مي‌پردازد.
گفتني است، برنامه 40 دقيقه‌اي «سايبان آرامش» با حضور کارشناسان همه روزه از شنبه تا پنجشنبه به صورت زنده از ساعت 13:20 تا 14 از  راديو سلامت پخش مي‌شود.
پخش مجله پزشكی از صدای تندرستی
شبكه رادیویی سلامت، شرایط مناسب بارداری و اقدامات مراقبتی را در برنامه «مجله پزشكی» بررسی می‌کند.
به گزارش روابط عمومی رادیو سلامت، دكتر عشوری مقدم، جراح و متخصص زنان و زایمان در برنامه «مجله پزشكی» روز یکشنبه 18 آبان، از ساعت 15:05 الی 16:00 درباره شرایط مناسب بارداری و اقدامات مراقبتی صحبت می كند.
یادآور می شود، برنامه رادیویی مجله پزشکی کاری از گروه سلامت جسم و پیشگیری رادیو سلامت است که شنبه تا چهارشنبه هر هفته از صدای دانش، نشاط و آرامش پخش می شود.
رادیو سلامت از اثرات منفی تمسخر می گوید
برنامه «خیابان بهبودی» رادیو سلامت، 18 آبان به موضوع «مسخره کردن» اختصاص دارد.
 «خیابان بهبودی» به تهیه کنندگی «سیما غفاری» و گویندگی «مصطفی مصطفوی» کاری از گروه سلامت روان و خانواده رادیو سلامت است که روز یکشنبه با حضور دکتر حمیدرضا بابا مرادی، روان شناس و مشاور از ساعت 17:05 به مدت80 دقیقه به این سوال که افرادی که دیگران را مسخره می کنند دارای چه ویژگی های هستند؟ آیا با این افراد برخورد داشته اید؟ پاسخ می دهد.
یادآور می شود، خیابان بهبودی، خیابانی است که اهالی آن برای بهتر کردن زندگی خود در تکاپو و تلاشند، و تلاش دارد تا با زبانی ساده توجه مخاطب خود را به نکاتی جلب کند که باعث کمک به بهبود سلامت روان او می شود و در عین حال لحظات عصر گاهی مفرحی را برایش ایجاد کند.
کیفیت زندگی در «خانه ما» رادیو سلامت
نقش انگیزه در کیفیت زندگی را در برنامه «خانه ما» شبكه رادیویی سلامت بشنوید.
 برنامه «خانه ما» با ساختار تركیبی و نمایشی كاری از گروه سلامت روان و خانواده این شبكه رادیویی است كه به منظور استحكام و دوام نهاد خانواده با ایجاد فضای آموزشی در قالب نمایش به دادن راهكارهای عملی با حضور كارشناسان برای ایجاد تغییرات در روابط خانوادگی و بهبود روابط بین فردی برای رسیدن به سلامت روان درخانواده می پردازد.
دكتر کیهانی نیا، روان‌شناس با حضور در برنامه «خانه ما» روز یکشنبه 18 آبان ماه از ساعت 20:50 به مدت 20 دقیقه به بررسی نقش انگیزه در کیفیت زندگی می پردازد.
گفتنی است، این برنامه به تهیه‌كنندگی سیما غفاری با رویكردی طنز و شاد، باورهای غلط درخانواده را بررسی می كند.
 
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: