کد خبر: ۳۹۲۱۳
تاریخ انتشار: ۱۶:۵۹ - ۱۰ آبان ۱۳۹۳ - 2014November 01
شفاآنلاين :برنامه «پشت پلك صبح» راديو سلامت، بامداد يكشنبه 11 آبان ماه با موضوع «بهترین انسان چیست؟» از موج اف ام رديف ۱۰۲ مگاهرتز پخش مي شود.

به گزارش شفاآنلاين، برنامه«پشت پلك صبح»  به تهيه كنندگي «مرتضي ميلاني» و گويندگی «رضا شجاعي» کاری از گروه سلامت معنوی و سبك زندگی سالم این شبکه رادیویی بامداد یکشنبه از ساعت 0:30 الي 2:30 با حضور دكتر مریم فرضی (روانشناس) و استاد احمدی(کارشناس مذهبی) با موضوع «از خود گذشتگی از مهم ترین ویژگی های انسان نمونه است» تقديم شنوندگان صداي سلامتی می شود. همچنین در این برنامه اشعار عاشورایی نیز همزمان با ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین(ع) تقدیم عزاداران حسینی می شود.
گفتنی است، برنامه شبانگاهی «پشت پلك صبح» هر شب از راديو سلامت پخش می شود و به عنوان يكی از برنامه هاي پرمحتوا با بخش های متنوع شناخته شده و در آن كارشناسان مختلف حوزه سلامت درباره سلامت جسمی، روحی، اجتماعی و معنوی صحبت می كنند.
جامعه پذیری کودکان به روایت «صبح و زندگی»
شبکه رادیویی سلامت، 11 آبان ماه در برنامه «صبح و زندگی» به بررسی موضوع «کودکان باید برای حضور در جامعه چه چیزی را بیاموزند؟» می‌پردازد.
به گزارش روابط عمومی رادیو سلامت، برنامه «صبح و زندگی» به تهیه کنندگی «سولماز عطایی» و گویندگی «مصطفی مصطفوی» و «محمد مطلب» کاری از گروه سلامت اجتماعی رادیو سلامت است که روز یکشنبه با حضور دکتر مجید صفاری نیا، روان شناس اجتماعی به این سوال که «مهمترین چیزی که والدین باید برای حضور بچه ها در جامعه یاد بدهند، چیست؟» پاسخ می دهد.
همچنین در بخش دیگه چه خبر؟ این برنامه با مینا رفیعی، معاون پیشگیری از معلولیت سازمان بهزیسی کشور در خصوص آغاز طرح پیشگیری از تنبلی چشم کودکان زیر 7 سال گفتگوی تلفنی انجام می شود.
 گفتنی است، برنامه «صبح و زندگی» از شنبه تا پنجشنبه هر هفته از ساعت 7:10  به مدت 80 دقیقه از موج اف ام ردیف 102 مگاهرتز تقدیم شنوندگان صدای دانش نشاط و آرامش می‌شود.
من خیلی در هم ریخته ام!
برنامه «سايبان آرامش» راديو سلامت یکشنبه با موضوع «اصول نگهداری بیماران روانپزشکی در منزل» از صداي دانش، نشاط و آرامش پخش مي‌شود.
به گزارش روابط عمومی رادیو سلامت، برنامه «سايبان آرامش» با حضور دکتر ابوالقاسم حسام، روانپزشک به بحث و بررسي پيرامون نحوه صحیح برخورد با مبتلایان به اختلال روان مي‌پردازد.
«سايبان آرامش» کاري از گروه سلامت روان و خانواده این شبکه راديويي است که با هدف افزایش دانش سلامت روان جامعه در بخش هاي چون نمايش، گزارش، مصاحبه به ارائه شاخص‌هاي صحيح و اصولي سلامت روان مي‌پردازد.
گفتني است، برنامه 40 دقيقه‌اي «سايبان آرامش» با حضور کارشناسان همه روزه از شنبه تا پنجشنبه به صورت زنده از ساعت 13:20 تا 14 از  راديو سلامت پخش مي‌شود.
حس خوب آزادگی روی موج سلامت
برنامه «حس خوب زندگی» 11 آبان ماه با موضوع «آزادگی» از موج اف ام ردیف 102 مگاهرتز تقدیم شنوندگان صدای دانش، نشاط و آرامش می شود.
به گزارش روابط عمومی رادیو سلامت، برنامه «حس خوب زندگی» به تهیه کنندگی موسی نظری و گویندگی معصومه نوازنی کاری از گروه سلامت معنوی و سبک زندگی سالم است که به صورت مجله ای شاد و با بخش های کوتاه و متنوع، به افزایش سطح آگاهی مخاطبان نسبت به سبک زندگی سالم می پردازد.
یادآور می شود، حجت الاسلام عیوضی، کارشناس مذهبی، مریم فرضی، روان شناس و دکتر فرنقی زاد، مشاوره خانواده  با حضور در برنامه «حس خوب زندگی» از ساعت17:10 به این سوال که برترین ویژگی انسان آزاده چیست؟ پاسخ می دهد.
همنوا با اشعار عاشورایی در رادیو سلامت
برنامه «پشت پلك صبح» راديو سلامت، بامداد دوشنبه 12 آبان ماه همزمان با تاسوعای حسینی، اشعار عاشورایی در مدح حضرت ابوالفضل العباس(ع) را زمزمه می کند.
به گزارش روابط عمومی راديو سلامت، برنامه«پشت پلك صبح» به تهیه کنندگی حسین فنایی به منظور ارتقای سطح دانش مخاطبان در حوزه سلامت و تغيير نگرش در افراد شب كار، در گروه سلامت اجتماعی شبکه رادیویی سلامت تهيه شده است. این برنامه به نویسندگی «پیمان پناهی» و گويندگی «مصطفی مصطفوی» بامداد دوشنبه از ساعت 0:30 الي 2:30 با حضور دكتر حسین ابراهیمی مقدم (روانشناس) و استاد احمدی(کارشناس مذهبی) با موضوع «هر کاری اگر درست انجام شود، از افراد جامعه حمایت می کند» تقديم شنوندگان صداي سلامتی می شود.
همچنین در این برنامه همزمان با تاسوعای حسینی، اشعار عاشورایی در مدح حضرت ابوالفضل العباس(ع)، داستان و ...تقدیم عزاداران حسینی می شود.
یادآور می شود، برنامه شبانگاهی «پشت پلك صبح» هر شب از راديو سلامت پخش می شود و به عنوان يكی از برنامه هاي پرمحتوا با بخش های متنوع شناخته شده و در آن كارشناسان مختلف حوزه سلامت درباره سلامت جسمی، روحی، اجتماعی و معنوی صحبت می كنند.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: