کد خبر: ۳۹۲۰۲
تاریخ انتشار: ۱۵:۲۲ - ۱۰ آبان ۱۳۹۳ - 2014November 01
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی:
شفاآنلاین-مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: انتظار می رود در آینده با توجه به سهولت دسترسی، ارتقای کیفی هتلینگ و هزینه پایین بیمارستان های دولتی، تعداد بیماران در بیمارستان های خصوصی کاهش یابد.
به گزارش شفا آنلاین، «سیدتقی نوربخش» روز شنبه در جلسه هماهنگی با سازمان های بیمه گر در راستای طرح تحول نظام سلامت افزود: کاهش پرداخت از جیب مردم، موجب ارجاع مردم به بیمارستان های دولتی خواهد شد و این به نفع این بیمارستان ها است.

وی درمورد بیمه تکمیلی در کشور گفت: بسته بیمه پایه در کشور بطور مشخص روشن نیست، بنابراین نقش بیمه تکمیلی نیز «مازاد» است.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: از صفر تا صد برخی خدمات پزشکی تحت پوشش بیمه تکمیلی است و لازم است که بیمه های پایه بخشی از آنها را تحت پوشش قرار دهند.

نوربخش افزود: به عنوان بیمه پایه تمایل داریم با بخش خصوصی نیز عقد قرارداد داشته باشیم، البته اکنون با یکصد بیمارستان خصوصی این قرارداد را داریم.

وی خاصرنشان کرد: درخصوص عقد بیمه تکمیلی، مبانی کار ما براساس محاسبات بیمه ای است.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه 33 درصد درمان بیمه شدگان تامین اجتماعی در مراکز ملکی این سازمان انجام می شود، افزود: آمادگی داریم برای انعقاد بیمه های پایه یا تکمیلی با بیمارستان های خصوصی در چهارچوب پروتکلی مشخص، این همکاری را انجام دهیم.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: