کد خبر: ۳۸۴۵۹
تاریخ انتشار: ۱۳:۳۲ - ۰۴ آبان ۱۳۹۳ - 2014October 26
عضو هیئت مدیره انجمن متخصصان پوست ایران در گفتگو با شفا آنلاین مطرح کرد:
شفا آنلاین- عضو هیئت مدیره انجمن متخصصان پوست ایران با اشاره به گسترش و گرایش به انجام عمل های جراحی زیبایی در کشورمان، تأکید کرد: متأسفانه در این زمینه افراد غیر متخصص بسیاری ورود پیدا کرده اند که مردم از مراجعه به آنها باید به طور جدی بپرهیزند.

دکتر محمد گلشنی در گفتگوی اختصاصی با شفا آنلاین ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: به دنبال مراجعه به افراد غیرمتخصص به دلیل عوارض شدید ناشی از مشکلات پیش آمده روزانه تعداد کثیری ازافراد بامشکلات گوناگون به مراکز و مطب های متخصصین پوست مراجعه می کنند.

وی ادامه داد:متاسفانه به رغم هشدارهای مکررهمچنان اقداماتی نظیر لیفت ابرو، بوتاکس، تزریق چربی، ژل، ساکشن، کاشت مو و... توسط افراد غیر متخصص در حال انجام است؛ در حالی که آنها در این زمینه ها تبحر ندارند ومردم را با مشکلات مختلف روبرو می کنند.

متخصص پوست، مو و زیبایی تصریح کرد: افراد در صورت تمایل به زیبا و جوان تر شدن حتمأ به باید متخصصان پوست یا جراحان پلاستیک و زیبایی مراجعه نمایند نه به افراد غیر متخصص.

وی توصیه کرد: مردم نباید فریب تبلیغات را بخورند؛ضمن اینکه توصیه می شود برای جلوگیری از عوارض ناشی ازاقدام های درمانی توسط افراد غیر متخصص در زمینه درمان پوست از مراجعه به آنان تا حد امکان باید خودداری شود.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: