کد خبر: ۳۷۲۵۹
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۷ - ۲۲ مهر ۱۳۹۳ - 2014October 14
شفاآنلاین-مديرعامل سازمان تامين اجتماعي نيروهاي مسلح از واگذاری سهام به ارزش 500 میلیارد تومان به بازنشستگان ساتا خبر داد و گفت: همچنین ماهیانه به 5 هزار نفر نیز وام پرداخت می شود.

به گزارش شفا آنلاین،سردار حسین دقیقی با بیان این مطلب افزود: براساس برنامه ریزی های انجام شده سهام به بازنشستگان پرداخت شد که ارزش کل سهام 500 میلیارد تومان بود.

وی با اشاره به اینکه براساس مشارکت بازنشستگان میزان سهام های پرداختی به افراد متفاوت است، گفت: در مجموع میانگین سهام پرداختی به هر فرد بازنشسته تحت پوشش نیروهای مسلح 400 هزار تومان است.

مديرعامل سازمان تامين اجتماعي نيروهاي مسلح از واگذاری سهام به 300 هزار نفر خبر داد و تاکید کرد: براساس برنامه ریزی های انجام شده بخشی از این سهام در قالب پرداخت مطالبات ناشی از قانون خدمات کشوی به تمامی بازنشستگان اختصاص یافته و بخشی دیگر نیز به بازنشستگانی که خود مشارکت کرده اند پرداخت شده است.

به گفته وی، در حال حاضر تمامی مطالبات بازنشستگان براساس قانون خدمات کشوری پرداخت شده است و دیگر هیچ مبلغی به این افراد بدهکار نیستیم.

دقیقی از پرداخت وام به بازنشستگان خبر داد و افزود: وام معیشت و توانمند سازی به بازنشستگان پرداخت می شود. این وامها از طریق تعاونی ها و شرکتهای سهامی به بازنشستگان اعطا می شود که مبلغ وام نیز 2 تا 5 میلیون تومان خواهد بود.

وی اظهار داشت: ماهیانه به 5 هزار بازنشسته این وام پرداخت می شود که بدون بهره بوده و ماهیانه مبلغی از حقوق آنان کسر خواهد شد.

مهر

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: