کد خبر: ۳۷۱۰۷
تاریخ انتشار: ۱۵:۳۲ - ۲۰ مهر ۱۳۹۳ - 2014October 12
شفا آنلاین :شبکه رادیویی سلامت به مناسبت عید غدیرخم برنامه «آفتاب حقیقت» را با محوریت بررسی »تاثیر اعیاد مذهبی بر شادی» برای شنوندگان صدای دانش، نشاط و آرامش تدارک دیده است

.به گزارش شفاآنلاین، همزمان با فرا رسیدن عید غدیر خم برنامه «آفتاب حقیقت» به طور زنده از این رادیو به روی آنتن می رود. این برنامه با هدف تبیین و شرح تاثیر اعیاد مذهبی بر شادی به همت گروه سلامت اجتماعی رادیو سلامت  تدارک دیده شده است و در آن  به موضوعاتی نظیر صله رحم، ولایت مداری و تاثیر آن بر سلامت جامعه، و ترویج شادی پرداخته می شود.
گفتگو با حجت الاسلام طاهر رضی(کارشناس مذهبی)، گفتگو با حجت الاسلام موسوی(رایزن فرهنگی ایران در خارج کشور)، نمایش، گزارش و ... از جمله بخش های این ویژه برنامه است.
گفتنی است، برنامه «آفتاب حقیقت» به تهیه کنندگی بهرام رحمانی، سردبیری فیروزه آدابی و گویندگی محمد نظری دوشنبه 21 مهر ماه ساعت 10 الی 11:40 از موج اف ام ردیف 102 مگاهرتز تقدیم شنوندگان رادیو سلامت می شود.
رنگین کمانِ رادیو سلامت از واقعه غدیر می گوید
رادیو سلامت، دوشنبه 21 مهر ماه در برنامه «رنگین‌کمان»، به موضوع «واقعه غدیر» می پردازد.
 برنامه «رنگین کمان» به تهیه‌کنندگی میترا ضیایی کاری از گروه سلامت روان و خانواده رادیو سلامت است که دوشنبه ساعت 6:45 صبح به مناسبت عید سعید غدیر خم به بیان واقعه عید غدیر و امامت حضرت امیرالمومنین (ع) می پردازد.
برنامه 15 دقیقه‌ای رنگین‌کمان به‌منظور آگاهی‌بخشی به کودکان در کنار نشاط و سرگرمی برای مخاطبان کودک تهیه و پخش می‌شود که در آن به مهارت‌های زندگی، داستان‌های ایرانی و حکایت‌های دینی تاکید و از طریق بیان داستان‌هایی برگرفته از فرهنگ غنی کشور تلاش می شود تا نکته های و پیام‌های آموزنده به مخاطبان ارائه شود.
گفتنی است، آگاهی‌بخشی به کودکان، پرکردن اوقات فراغت، یاد دادن مهارت اندیشیدن، فکر کردن و تصمیم‌گیری در کنار تفریح و سرگرمی از اهدافی است که برنامه‌سازان رنگین‌کمان به دنبال آن هستند.
شوخ طبعی روی موج سلامتی
برنامه «سايبان آرامش» راديو سلامت با موضوع «شوخ طبعی و اثرات روان شناسی آن» از صداي دانش، نشاط و آرامش پخش مي‌شود.
 برنامه «سايبان آرامش» با حضور بدری السادات بهرامی، روان شناس به بحث و بررسي پيرامون شوخ طبعی و اثرات روان شناسی آن، مي‌پردازد.
«سايبان آرامش» کاري از گروه سلامت روان و خانواده راديو سلامت است که به منظور افزايش دانش سلامت روان جامعه در بخش هاي از قبيل نمايش، گزارش، مصاحبه به ارائه شاخص‌هاي صحيح و اصولي سلامت روان مي ‌پردازد.
گفتني است، برنامه 40 دقيقه‌اي «سايبان آرامش» با حضور کارشناسان همه روزه از شنبه تا پنجشنبه به صورت زنده از ساعت 13:20 تا 14 از  راديو سلامت پخش مي‌شود.
به کار بردن کلمات مناسب در خيابان بهبودی «رادیو سلامت»
«خیابان بهبودی» شبکه رادیویی سلامت، دوشنبه 21 مهر با موضوع «به کار بردن کلمات مناسب» از موج اف ام ردیف ۱۰۲ مگاهرتز تقدیم شنوندگان صدای دانش، نشاط و آرامش می شود.
 برنامه رادیویی «خیابان بهبودی» به تهیه کنندگی «سیما غفاری» و گویندگی «مصطفی مصطفوی»، 21 مهر ماه با حضور دکتر محسن منصوبی فر، روان شناس و مشاور خانواده از ساعت 17:05 به مدت 80 دقیقه به بررسی موضوع به کار بردن کلمات مناسب می پردازد.
گفتنی است، برنامه «خیابان بهبودی» که کاری از گروه سلامت روان و خانواده رادیو سلامت است، تلاش دارد با زبانی ساده باعث کمک به بهبود سلامت روان مخاطبان شود و در عین حال لحظه های عصر گاهی مفرحی را برایش ایجاد کند.
رادیو سلامت از «شادزیستن» می گوید
برنامه «سلام جوانی» رادیو سلامت در روز دوشنبه همزمان با عید سعید غدیر خم با موضوع «شاد زیستن» از صدای دانش برای نشاط و آرامش تقدیم شنوندگان می شود.
 برنامه «سلام جوانی» به تهیه کنندگی بهرام رحمانی کاری از گروه سلامت و تفریحات رادیو سلامت از ساعت 19:10 با بخش های چون گزارش، ناگفته های جوانی، پشت صحنه، یک فنجان سلامت، میکروفن آزاد از موج اف ام ردیف 102 مگاهرتز پخش می شود.
این برنامه، با حضور حجت الاسلام علی آقا بابا، کارشناس مذهبی و فربد فدایی، روان شناس به بررسی موضوع تاثیر شادی در سلامت روان می پردازد.
گفتنی است، برنامه«سلام جوانی» از شنبه تا چهارشنبه هر هفته با محور قرار دادن جوانان به عنوان مهم ترین قشر جامعه امروز، دغدغه ها و چالش های آنان را به تصویر می کشد.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: