کد خبر: ۳۷۰۲۶
تاریخ انتشار: ۰۱:۳۰ - ۲۰ مهر ۱۳۹۳ - 2014October 12
وزیر بهداشت گفت: کارانه پرستاران و کارکنان غیر پزشک بیمارستان ها و مراکز درمانی بیش از دوبرابر افزایش می یابد.
به گزارش شفا آنلاین؛ دکتر سید حسن هاشمی در حاشیه مراسم روز بهورز در جمع خبرنگاران گفت: در مرحله سوم طرح تحول نظام سلامت که واقعی شدن قیمت ها و تعرفه های خدمات پزشکی است، علاوه بر پزشکان که سعی شده است به عدالت درباره دستمزدها بین آنان عمل شود، کارکنان غیر پزشک مراکز درمانی نیز دیده شده اند.
وی افزود: مبلغی که به دستمزد پزشکان در رشته های مختلف در این مرحله از طرح تحول اضافه می شود در جهت اجرای عدالت، جلوگیری از انقراض برخی از رشته های تخصصی و همچنین برای برخورد با کسانی است که دریافت های غیرقانونی را طلب می کنند.
دکتر هاشمی با بیان این که دولت در این طرح هم از جیب و هم از آبروی خود خرج کرده است گفت: دولت پول اضافی ندارد که فقط دستمزدها را اضافه کند بلکه هدفی دارد که آن اجرای قانون و موظف کردن جامعه پزشکی به رعایت این قانون است.
وی افزود: معتقدیم کم توجهی به این مهم موجب ایجاد بازار سیاه شده است که ما با جدیت آن را حذف خواهیم کرد زیرا معتقدیم همه پرداختی ها باید روشن و شفاف و روی میز باشد.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۲
1
1
واقعا بااین عدالتتان!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۲
1
2
بیشتر بار درمان بر دوش پرستارر است وجواب گند همه راپرستار میدهد بیمار فقط چشم درچشم پرستار است انوقت پرستاران باید 200*300تومن کارانه بگیرد وپزشکان... وگاها بی چشم ورو وطمعکا30*40ملیون خاک ....
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۳۰
0
2
پزشکان باید بدونن حقوق دریافتی اشان طبق عدالت نیست و شرعا حرام است هرچند به ظاهر به دور از الودگی باشد ولی همه روزی باید پاسخگوی این بی عدالتی باشند البته در پیشگاه خداوند اینجا که همه خوابند...
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: