کد خبر: ۳۶۹۹۳
تاریخ انتشار: ۱۶:۴۵ - ۱۹ مهر ۱۳۹۳ - 2014October 11
شفا آنلاين:برنامه «فراسو» شبکه رادیویی سلامت، یکشنبه 20 مهر ماه به موضوع پرمویی و علت های آن می پردازد
به گزارش شفاآنلاين، در برنامه 30 دقیقه ای «فراسو» که کاری از گروه سلامت جسم و پیشگیری رادیو سلامت است، هر روز از یكی از پزشكان متخصص در زمینه های پزشكی دعوت می شود تا در كنار كارشناس مجری برنامه به سوالات و پیامك های شنوندگان پاسخ و راهكارهای مناسب را ارائه می دهد.
این برنامه، یکشنبه با حضور دکتر داوودی، متخصص پوست و مو به بررسی پرمویی و علت های آن می پردازد.
گفتنی است، برنامه «فراسو» شنبه تا پنچشنبه هر هفته از ساعت 8:30  بر روی موج اف ام ردیف 102 مگاهرتز تقدیم شنوندگان صدای دانش، نشاط و آرامش می شود.
بررسی اثرات روانشناختی گوش دادن در سایبان آرامش
برنامه «سايبان آرامش» راديو سلامت با موضوع بررسی اثرات روانشناختی گوش دادن از صداي دانش، نشاط و آرامش پخش مي‌شود.
 برنامه «سايبان آرامش» با حضور اعظم عسگری، روان شناس بالینی به بحث و بررسي پيرامون اثرات روان شناختی گوش دادن در تشکیل ارتباطات اعضای خانواده، مي‌پردازد.
«سايبان آرامش» کاري از گروه سلامت روان و خانواده راديو سلامت است که به منظور افزایش دانش سلامت روان جامعه در بخش هاي از قبیل نمايش، گزارش، مصاحبه به ارائه شاخص‌هاي صحيح و اصولي سلامت روان مي‌پردازد.
گفتني است، برنامه 40 دقيقه‌اي «سايبان آرامش» با حضور کارشناسان همه روزه از شنبه تا پنجشنبه به صورت زنده از ساعت 13:20 تا 14 از  راديو سلامت پخش مي‌شود.
تشخیص آندومتریوز در مجله پزشكي راديو سلامت
شبكه راديويي سلامت، 20 مهر «علائم و راه های تشخیص زودرس آندومتریوز» را در برنامه «مجله پزشكي» بررسی می‌کند.
 به منظور ارتقاي سطح سلامت جامعه و آگاهي از راه‌هاي پيشگيري از بيماري‌ها، برنامه «مجله پزشكي» هر روز به يكي از موضوع‌هاي حوزه سلامت اختصاص دارد. دكتر لادن سیفی، متخصص زنان، زایمان و نازایی روز یکشنبه در این برنامه از ساعت 15:05 الي 16:00 درباره علائم و راه های تشخیص زودرس آندومتریوز صحبت مي كند.
گفتني است، برنامه «مجله پزشكي» كاري از گروه سلامت جسم و پيشگيري راديو سلامت است که هر روز از صداي دانش، نشاط و آرامش تقديم شنوندگان مي‌شود.
وفا به عهد در خيابان بهبودی «رادیو سلامت»
«خیابان بهبودی» شبکه رادیویی سلامت، یکشنبه 20 مهر با موضوع «قول و قرار» از موج اف ام ردیف ۱۰۲ مگاهرتز تقدیم شنوندگان صدای دانش، نشاط و آرامش می شود.
 برنامه رادیویی «خیابان بهبودی» به تهیه کنندگی «سیما غفاری» و گویندگی «مصطفی مصطفوی»، 20 مهر ماه با حضور دکتر حمیدرضا بابا مرادی، روان شناس از ساعت 17:05 به مدت 80 دقیقه به سوالاتی نظیر آیا شما خوش قول یا بد قول هستید؟ پاسخ و بررسی موضوع وفا به عهد می پردازد.
گفتنی است، برنامه «خیابان بهبودی» که کاری از گروه سلامت روان و خانواده رادیو سلامت است، تلاش دارد با زبانی ساده باعث کمک به بهبود سلامت روان مخاطبان شود و در عین حال لحظات عصر گاهی مفرحی را برایش ایجاد کند.
رادیو سلامت از «ولایت پذیری» می گوید
برنامه «سلام جوانی» رادیو سلامت در روز یکشنبه با موضوع «ولایت پذیری و تاثیر آن بر زندگی» از صدای دانش برای نشاط و آرامش تقدیم شنوندگان می شود.
 برنامه «سلام جوانی» به تهیه کنندگی بهرام رحمانی کاری از گروه سلامت و تفریحات رادیو سلامت از ساعت 19:10 با بخش های چون گزارش، ناگفته های جوانی، پشت صحنه، یک فنجان سلامت، میکروفن آزاد از موج اف ام ردیف 102 مگاهرتز پخش می شود.
این برنامه، با حضور حجت لاسلام علی آقا بابا، کارشناس مذهبی و فرید فدایی، روان شناس به این سوال که آیا ولایت پذیری در زندگی شما تاثیر داشته است؟ پاسخ می دهد.
گفتنی است، برنامه«سلام جوانی» از شنبه تا چهارشنبه هر هفته با محور قرار دادن جوانان به عنوان مهم ترین قشر جامعه امروز، دغدغه ها و چالش های آنان را به تصویر می کشد.
چگونه یک زندگی اجتماعی شاد داشته باشیم؟
برنامه «پشت پلك صبح» راديو سلامت، بامداد يكشنبه 20 مهر با موضوع «زندگی اجتماعی شاد» از موج اف ام رديف ۱۰۲ مگاهرتز پخش مي شود.
 برنامه«پشت پلك صبح» به منظور ارتقای سطح دانش مخاطبان در حوزه سلامت و تغيير نگرش در افراد شب كار، در گروه سلامت اجتماعی این شبکه رادیویی تهيه شده است. این برنامه به تهيه كنندگي «حسین فنایی» و گويندگی «مصطفی مصطفوی» بامداد یکشنبه 20 مهر از ساعت 0:30 الي 2:30 با حضور خانم مشایخ، جامعه شناس و بخش هایی چون نمایش، دلنوشته، حکایت، گفتم گفت، گزارش و ... با موضوع «زندگی اجتماعی شاد» تقديم شنوندگان صداي سلامتی می شود.
همچنین در این برنامه به مناسبت عید سعید غدیر خم، روش های زندگی اجتماعی حضرت علی(ع) مورد بحث و بررسی قرار می گیرد، که سخن امیر، داستان زندگانی آن حضرت، شعر در مدح امیرالمومنین(ع) و بیان خطبه هایی از نهج البلاغه از دیگر بخش هایی برنامه «پشت پلک صبح» به مناسب این عید بزرگ است.
گفتنی است، برنامه شبانگاهی «پشت پلك صبح» هر شب از راديو سلامت پخش می شود و بعنوان يكی از برنامه هاي پرمحتوا با بخش های متنوع شناخته شده و در آن كارشناسان مختلف حوزه سلامت درباره سلامت جسمی، روحی، اجتماعی و معنوی صحبت می كنند.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: