کد خبر: ۳۶۶۸۵
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۶ - ۱۶ مهر ۱۳۹۳ - 2014October 08
شفاآنلاین-معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت از پرداخت تمامی مطالبات گروههای پزشکی و پیراپزشکی و تسویه این مطالبات مربوط به سال 92 و ماقبل آن خبر داد.
به گزارش شفا آنلاین،دکتر ایرج حریرچی گفت: یکی از مسایلی که باعث می شد ما همیشه در مقابل پرسنل شرمنده باشیم  و ناشی از مشکلات سالهای گذشته بود، عدم پرداخت مطالبات به موقع به کارکنان بود.

وی گفت: خوشبختانه با تمهیدات اندیشیده شده در یک هفته اخیر تمامی مطالبات مربوط به کارانه گروههای پزشکی و پیراپزشکی شامل پرستاران، کارکنان آزمایشگاه، رادیولوژی و نیز پزشکان در 40 دانشگاه علوم پزشکی کشور که تقریبا شامل 75 درصد پرسنل می شوند، پرداخت شد و تا پایان سال 92 تسویه گردید.

معاون وزیر بهداشت افزود: امیدواریم طبق برنامه ریزیهای انجام شده طی 10 روز آینده مطالبات 25 درصد باقیمانده پرسنل را نیز پرداخت نماییم.

حریرچی یادآور شد: کارکنان نظام سلامت مطالبات مربوط به سال جاری را همراه با حقوق ماهانه دریافت کردند و از این بابت معوقه ای وجود ندارد.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۶
0
0
سلام اقا رئیس با طناب افراطون .....به چاه نرو خودت باش واز یوق معاونانت که رای جمع کردن دور باش وبه فکر کارمندان وپزشکان باش نه پله سیاسیون
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: