کد خبر: ۳۶۲۵۲
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۴ - ۱۲ مهر ۱۳۹۳ - 2014October 04
شفاآنلاین- در حاشیه سفر وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به کرمان، بیماران بستری در بیمارستان شهید باهنر کرمان از دکتر سید حسن هاشمی قدردانی کردند.
به گزارش شفا آنلاین،دو نفر از بیماران به نمایندگی از بیماران بستری در این بیمارستان، با اهدای شاخه گل برای نحوه اجرای مناسب برنامه تحول نظام سلامت در این بیمارستان، از وزیر بهداشت قدردانی کردند.

 دکتر سید حسن هاشمی از ساختمان جدید در حال ساخت بیمارستان شهید باهنر کرمان نیز بازدید کرد و در جریان پیشرفت ساخت این بیمارستان قرار گرفت.

در حاشیه بازدید وزیر بهداشت از بخش انکولوژی بیمارستان افضلی پور کرمان نیز، مادر یکی از کودکان بستری در این بخش با اهدای شاخه گل از اقدامات موثر وزارت بهداشت در راستای اجرایی شدن طرح تحول نظام سلامت قدردانی کرد

حمایت وزارت بهداشت از سرمایه گذاران حوزه سلامت

همچنین قاضی زاده هاشمی در نشست هیأت رئیسه و شورای دانشگاه های علوم پزشکی در کرمان  از سرمایه گذاری در این بخش حمایت کرد و گفت: از فرصتی که به تازگی فراهم شده است به ویژه در مناطق محروم استفاده و در رشته‌های تخصصی نیروی بومی را جذب کنید. هر کجا می‌توانید نیروی بومی را به کار بگیرد و در قالب دوره پنج ساله استان را از حضور نیروهای دیگر در بخش تخصصی بی‌نیاز کنید.

وزیر بهداشت به آغاز مرحله سوم طرح تحول نظام سلامت اشاره کرد و هدف گیری اصلی آن را اجرای عدالت عنوان کرد.

وی گفت: نظارت فعال وزارت بهداشت می تواند نتایج عملکرد کادر پزشکی را مطلوبتر کند.

قاضی زاده هاشمی همچنین گفت: باید انجمن های علمی، دستگاه های نظارت و وزارت بهداشت گام سوم را با رعایت منافع و مصالح مردم انجام دهندکه اینمی تواند تحولی اساسی در نظام سلامت ایجاد کند.

وی به ساختمان در حال ساخت مرکز آموزشی ،درمانی شهید باهنرکرمان اشاره کرد و افزود: تلاش ما بر این است که این ساختمان را در کمترین زمان ممکن به بهره برداری برسانیم.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: