کد خبر: ۳۵۷۷۵
تاریخ انتشار: ۱۳:۲۰ - ۰۷ مهر ۱۳۹۳ - 2014September 29
شفا آنلاین:مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی با اشاره به 57 شهید همکار این سازمان گفت: شعب و واحدهای درمانی تأمین اجتماعی به نام شهدای سازمان نامگذاری می شود.
شعب و واحدهای درمانی سازمان تأمین اجتماعی به نام شهدای همکار مزین می شود
  1. به گزارش شفا آنلاین از اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، دکتر سید تقی نوربخش در مراسم اختتامیه نمایشگاه یاد یاران که به مناسبت هفته دفاع مقدس در ستاد مرکزی این سازمان برگزار شده بود، افزود: سنگرهای جبهه، سنگرانسان سازی بود که بهترین دانشگاههای دنیا قاصر از این امر بودند.

وی ادامه داد: به برکت خون شهداء ورشادت های آنها نظام جمهوری اسلامی ایران تضمین وتحکیم یافت.
دکتر نوربخش با اشاره به دیدار با دو تن از خانواده شهدای همکار سازمان در هفته دفاع مقدس گفت: خانواده ایثارگران نیاز به تکریم ما ندارند، بلکه  هدف از گرامیداشت شهداء، تکریم ایثار واز خود گذشتگی وانتقال آن به نسل جوان جامعه است.
وی با بیان اینکه باید همه برای جاری ساختن وترویج فرهنگ شهادت وایثار در جامعه تلاش کنیم، گفت: تکریم وترویج ارزشهای مقدس انقلابی نیز در همه واحدهای سازمان تأمین اجتماعی انجام شود.
دکتر نوربخش ادامه داد: در نتیجه جانبازی ایثارگران هشت سال دفاع مقدس است که در جامعه عزتمند ومستقل زندگی می کنیم.
مدیر عامل سازمان تأمین اجتماعی با تأکید بر اینکه نوع ایثار در حال حاضر با هشت سال دفاع مقدس متفاوت است، اظهار داشت: خدمت رسانی در جامعه به ویژه به ضعفا  توفیق خداوند است که باید شاکر آن باشیم.
وی ادامه داد: با خدمت خالصانه وبی منت به بیمه شدگان وصیانت از اموال آنها که در اختیار ماست می توان رضایت خلق وخدا را کسب کرد و همچنین ارزشهای شهداء را در جامعه جاری ساخت.
دکتر نوربخش با بیان اینکه فعالیت ما در سازمان تأمین اجتماعی انسانی است  وفضای کار ایثارگری را ایجاب می کند، افزود: پاس نگهداشتن ایثار واحیاء ارزشهای انقلاب از برنامه های این سازمان است.
همچنین فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید باهنر سازمان تأمین اجتماعی در این مراسم گفت: شهداء حماسه ساز هشت سال دفاع مقدس بودند وما هستی وعزت امروز خود را از آنها داریم.
عبدالخالق حبیبی با اشاره به برگزاری نمایشگاه یاد یاران در ستاد سازمان تأمین اجتماعی افزود: این نمایشگاه تداعی گر سلحشوری ورشادت های ایثارگران بود وهمچنین دستاوردهای سازمان را بعد از انقلاب شکوهمند اسلامی به نمایش گذاشت.
در پایان این مراسم حکم انتصاب عبدالخالق حبیبی به سمت فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید باهنر سازمان تأمین اجتماعی توسط دکتر نوربخش مدیر عامل این  سازمان اهدا شد.
 

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: